Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Родинний Добробут”
01 Окт 2021, 16:12

Як це було: Eco Picnic Burda Media Ukraine на органічній фермі “Родинний Добробут”

Спойлер: свіже повітря, органічна їжа, екскурсія по теплицям та висадка дерев.

10 вересня відбувся еко-пікнік Eco Picnic Burda Media Ukraine під девізом: “Plant Tree, Print Green”. Співробітники компанії зібралися разом в екологічному місці — органічній фермі “Родинний добробут”, щоб провести час на свіжому повітрі, дізнатися більше про те, як вирощувати органічні овочі та фрукти, а також висадити десяток ялинок.

Екологічний формат заходу був обраний не просто так: холдинг Burda Media Ukraine починає нову епоху діяльності — відтепер компанія впроваджує sustainable-політику і буде намагатися скоротити показники вуглецевого сліду від виробництва та намагатися покращувати показники кліматичних змін. Ось тому для заходу було обрано девіз “Plant Tree, Print Green”. Головним дійством еко-пікніку стала висадка дерев: співробітники компанії обрали собі по посаджанцю ялинки і “поселили” його на території органічної ферми “Родинний добробут”. 

Вдовиченко Андрій Миколайович

Генеральний директор холдингу Burda Media Ukraine Вдовиченко Андрій Миколайович розповів, чому саме в такому форматі вирішили провести корпоративний захід:
“Я часто думаю про майбутнє. Майбутнє своєї сім’ї, бізнесу, країни. Сьогодні вже неможливо стояти осторонь глобальних процесів, які впливають на нас та змінюють майбутнє швидше, ніж ми того хотіли. Як медіакомпанія, ми відчуваємо свою відповідальність не тільки перед читачами, але й усіма мешканцями нашої країни. Тому вирішили зробити наш бізнес більш сталим та еко-орієнтованим. Ми розробляємо стратегію сталого розвитку, яку будемо послідовно впроваджувати у рамках діяльності Burda Media Ukraine, щоб не тільки словом, а й ділом бути причасними до позитивних змін заради майбутніх поколінь. Звісно, наша основна сила та функція – інформаційно-просвітницька, але, незважаючи на це, ми переходимо до впровадження комплексної стратегії сталого розвитку медіакомпанії. І колективна висадка дерев, це перший крок для позитивних, глобальних змін.»

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Лагутіна Катерина

Лагутіна Катерина, керівник з впровадження стратегії сталого розвитку Burda Media Ukraine поділилась із колегами далекоглядними цілями компанії та поділилася основними тезами, по яким буде працювати компанія надалі:

«Приємно, коли ти можеш розвиватися разом з компанією, у якій працюєш. Створення стратегії сталого розвитку, це не тільки професійний, але і особистий виклик. Ми — перша медіакомпанія в Україні, яка переходить на sustainable формат та впроваджує стратегію відповідно до 17 цілей ООН. Тому відчуваємо відповідальність за індустрію і хотіли б стати позитивним прикладом для колег. Я вірю, що дуже скоро сталий розвиток стане не вибором, а необхідністю, тому для нас дуже важливо почати позитивні зміни сьогодні і з себе».

Окрім висадки ялинок, власники ферми провели екскурсію по своїм теплицям і розповіли про механіку вирощування органічної продукції. Гості «Родинного добробуту» мали можливість побачити, в яких умовах ростуть баклажани, огірки, а також інші сезонні овочі та фрукти без шкідливих пестицидів та інших хімікатів.

Еко-пікнік пройшов на свіжому повітрі, що також вписується в рамки коронавірусних обмежень. За атмосферу на святі відповідав радіоведучий Серж Гагарін

Расскажите друзьям про новость