Xiaomi представила нову «живу» айдентику бренду
31 Мар 2021, 10:21

Xiaomi представила нову «живу» айдентику бренду

Оновлений брендинг спрямований на подальше зміцнення іміджу Xiaomi на преміум-ринку та підвищення впізнаваності бренду аудиторією завдяки новому динамічному логотипу.

Новий логотип Xiaomi був розроблений всесвітньо відомим дизайнером, професором Університету мистецтв Мусасіно та президентом Nippon Design Center (NDC) Кенія ХАРА. Завдяки більш м’якому, округлому контуру по кутах раніше квадратного логотипу, разом з переробленою типографікою «MI», новий логотип тепер є більш естетичним. Корпоративний колір залишається помаранчевим, щоб і надалі передавати жвавість і молодість Xiaomi. Як додаткові кольори також будуть використовуватися чорний та сріблястий – для підкреслення способів використання висококласних продуктових лінійок.

старе лого

При розробці логотипу Xiaomi Кенія ХАРА використав математичну формулу «супереліпс». Хоча між квадратом та ідеальним колом є нескінченна кількість варіантів проміжних графічних форм, дизайнер досяг візуально оптимального динамічного балансу, підбираючи різні змінні у формулі. Використання n=3 допомогло досягти ідеального балансу між квадратом і колом, уособлюючи основний аспект «живого», в результаті чого з’явився новий логотип Xiaomi, який ми бачимо зараз. Порівняно з прямокутником коло – це більш гнучка форма, що є ідеальним відображенням гнучкості, непохитності та волі Xiaomi рухатися вперед.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
нове лого

Xiaomi вперше приймає новий формат динамічного логотипу, порушуючи традиційні правила використання логотипу бренду, що були раніше. Новий логотип не закріплений на чотирьох кутах квадрата, натомість він адаптується до змісту та розміщується в найбільш відповідному положенні. Новий динамічний логотип відповідає своїй філософській ідеї, що робить його справді «живим».

«Жива» концепція – це мислення та реакція Xiaomi на переломний момент в епоху інтелектуального взаємозв’язку.

Расскажите друзьям про новость