Команда TABASCO представила нову креативну платформу «WOGонь» для національної мережі автозаправних комплексів WOG.
Емоції стали основою для нової креативної платформи «WOGонь». Креативна ідея була втілена у серії відеороликів під назвою «Хот-дог», «Мегакава» та «Mustang». Ані землетрус, ані собака, ані бешкетна дитина не здатні відволікти героїв сюжетів від задоволення! Задоволення, яке вони отримують від послуг та продуктів WOG! Бо все, що робить WOG — це WOGонь!
Для того, щоб бренд був lovemark, вже недостатньо просто продавати якісне пальне чи пригощати, можливо, найсмачнішою кавою в країні. Бренд має надихати, розважати та дарувати емоцію. Реалізуючи цю кампанію, команда WOG спільно з агенцією спробували підкреслити продукти, за які клієнт вже не перший рік голосує гаманцем. Наповнити ці продукти новими змістами та підкреслити унікальний клієнтський досвід
Геннадій Карлінський
директор з маркетингу мережі АЗК WOG
На перший погляд, поєднання заправок та вогню є небезпечним. Та якщо воно й небезпечне, то хіба що для конкурентів, бо на WOG і справді все вогонь! Ми просто констатуємо реальність, що вшита у назву бренду, в його ДНК