05 Апр 2021, 15:22

WOG випустила LOL комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL комбо. Авторами таких наборів стали самі клієнти.

Зазначимо, раніше WOG анонсував 9 смішних наборів за акційними цінами, які можна було купити у День сміху по всій мережі. 

«Ми хотіли підняти людям настрій і запропонували LOL ідеї у вигляді комбо пропозицій до 1 квітня. Люди побачили анонс нашої акції у соц.мережах і почали писати в коментарях власні цікаві поєднання продуктів зі смішними слоганами. Ми дали «життя» клієнтським ідеям і зробили з ними брендовані постери», — розповідає Олена Осипчук, директор з корпоративних комунікацій WOG.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Вустами клієнтів говорить істина! Клієнти дають фідбек для брендів з точки зору як «дірок», так і з точки зору можливостей. Тож, коли ми побачили, як на маркетингову акцію реагують підписники корпоративної Insta сторінки WOG, зрозуміли: такі ідеї мають бути втілені якщо не у ритейлі, то хоча б у постерах. Круто, коли великі бренди настільки відкриті для аудиторії. Можливо, WOG розширить свою лінійку з 9 LOL наборів і доповнить її клієнтськими пропозиціями», — говорить Дар‘я Сухенко, креативний директор та співзасновниця агенції Trembita PR.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео