WINETIME запустив чатбота у Telegram.
14 Дек 2018, 12:17

WINETIME запустив чатбота у Telegram.

Виномаркет зібрав всі неохідні сервіси — карту лояльності, карту магазинів, блог, актуальні акції, онлайн-сомельє та інтернет-магазин у єдиному місці. 

Чат-бот надає доступ до:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • карти лояльності: достатньо вказати номер телефону та дізнатись усю актуальну інформацію по карті лояльності (інформація оновлюється кожні 10 хв). Тепер не потрібно носити карту з собою — для розрахунку на касі достатньо використати телеграм зі штрих-кодом;
  • офлайн магазинів: тепер можна дізнатися адреси, контакти та прокладати маршрути до найближчих магазинів бренду
  • блогу: сповіщення про нові статті приходять відразу після публікації у блозі;
  • акцій: тепер усі акції об’єднані у єдиному розділі;
  • онлайн-сомельє: доступна порада професіонала винного світу;
  • інтернет-магазину: покупки відбуваються із вбудованого браузера Telegram.

Переваги чат-бота WINETIME:

  • персоналізованість: можливість отримувати унікальні цінові пропозиції через чат-бот;
  • мобільність: швидкий доступ до оновлень, інтернет-магазину, онлайн-сомельє та карти лояльності мережі WINETIME;
  • консолідованість: усі онлайн-ресурси WINETIME у одному місці;
  • компактність: тепер карту лояльності не обов’язково носити з собою, вона завжди у вашому телефоні;
  • актуальність: можливісь першими дізнатись про нові акції, новини та статті. Оновлення власникам чат-бота приходять відразу;
  • зворотній зв’язок: спілкування із онлайн-сомельє, який має особистісний підхід, тому що онлайн-сомельє WINETIME — жива людина.

Расскажите друзьям про новость