Разом з топовими українськими блогерами агенція приєдналась до флешмобу #дякуюзамову.
В останні дні в мережі обговорюють ситуацію пов’язану з українською мовою і Макдональдз. Команда WhyNot? Enot підтримала компанію в момент, коли в мережі поширюється мовний булінг в їхній бік. Агенція створила креативні постери, які показують, що не важливо, якою мовою написані назви страв у меню, головне, що це улюблений МакДональдз. На зображеннях показані легендарні українські постаті та їх адаптовані вірші.
Як зазначив CEO креативної агенції WhyNot? Enot Євген Таллер: «Краще купити „Долоньки“, аніж створювати інфопривід з нічого. Неважливо якою мовою, важливо, що вона допоможе благодійній Фундації Будинок Рональда МакДональда для відкриття сімейних кімнат в лікарнях України. Позиція компанії — гідний приклад для інших брендів, які працюють в Україні».