18 Июн 2020, 18:08

WhyNot? Enot створила креативні постери у підтримку проти мовного булінгу МакДональдз

Разом з топовими українськими блогерами агенція приєдналась до флешмобу #дякуюзамову.

В останні дні в мережі обговорюють ситуацію пов’язану з українською мовою і Макдональдз. Команда WhyNot? Enot підтримала компанію в момент, коли в мережі поширюється мовний булінг в їхній бік. Агенція створила креативні постери, які показують, що не важливо, якою мовою написані назви страв у меню, головне, що це улюблений МакДональдз. На зображеннях показані легендарні українські постаті та їх адаптовані вірші.

Як зазначив CEO креативної агенції WhyNot? Enot Євген Таллер: «Краще купити „Долоньки“, аніж створювати інфопривід з нічого. Неважливо якою мовою, важливо, що вона допоможе благодійній Фундації Будинок Рональда МакДональда для відкриття сімейних кімнат в лікарнях України. Позиція компанії — гідний приклад для інших брендів, які працюють в Україні».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео