«Вспомнил? Купи!»: Rozetka поделилась простым правилом.
19 Сен 2017, 14:07

«Вспомнил? Купи!»: Rozetka поделилась простым правилом.

Havas Ukraine рекламирует мобильное приложение интернет-магазина с помощью трех историй, в которых доносит простейшее мнемоническое правило: «Вспомнил? Купи!» Кошачий корм, конструктор, подгузники, да что угодно – все это гораздо проще приобрести, как только мысль об этом придет к вам в голову.  



Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость