«Вспомнил? Купи!»: Rozetka поделилась простым правилом.
19 Сен 2017, 14:07

«Вспомнил? Купи!»: Rozetka поделилась простым правилом.

Havas Ukraine рекламирует мобильное приложение интернет-магазина с помощью трех историй, в которых доносит простейшее мнемоническое правило: «Вспомнил? Купи!» Кошачий корм, конструктор, подгузники, да что угодно – все это гораздо проще приобрести, как только мысль об этом придет к вам в голову.  



X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Расскажите друзьям про новость