Intersport та ВШК популяризують аматорський спорт серед українців
23 Фев 2022, 13:59
PR

Intersport та ВШК популяризують аматорський спорт серед українців

До свого 5-річчя в Україні компанія Intersport разом із рекламним агентством ВШК запустили кампанію, що була спрямована на популяризацію аматорського спорту серед українців. Протягом усіх років своєї діяльності в Україні бренд Intersport залучає людей в спортивну культуру, мотивує до підвищення фізичної активності населення, заохочує тих, хто займається спортом, і показує приклад іншим українцям.

Ідея цієї кампанії народилася з нашої любові до спорту всередині колективу. В Intersport працює чимало спортивних ентузіастів: хтось має у своєму минулому професійний спорт, дехто є постійним учасником аматорських змагань, марафонів, хтось займається для здоров`я. Більшість моїх колег ведуть активний спосіб життя, в якому спорт займає не останнє місце. Надихнути інших людей знайти свою улюблену активність, на власному прикладі показати, що спорт може бути не нудним, не важким, а приносити задоволення та відчутну користь — стало для нас метою. Адже команда Intersport любить спорт душею та тілом та прагне закохати в нього всіх українців.
Марія Баянова
директорка з маркетингу Intersport

Статистика

На жаль, українці — одна з найбільш фізично неактивних націй у Європі. Серед нашого населення частка фізично активних людей становить лише 17%, в той час, як у Болгарії — 68%, у Румунії — 63%, а в сусідній Польщі та в Латвії — по 56%.

Низька фізична активність і відсутність культури занять аматорським спортом у країні тісно корелюють зі способом життя українців, його якістю і тривалістю.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Прагнучи змінити ситуацію, Intersport в тому числі за допомогою своєї комунікаційної стратегії підтримує спорт, розвиваючи спортивне ком`юніті. Де кожен є частиною спільноти — професійний, напівпрофесійний спортсмен, аматор-любитель спорту, спортивний ентузіаст… Всіх цих людей об’єднує любов до спорту та активного способу життя. Бути членом спортивної спільноти означає мати можливість отримувати підтримку, мотивацію та поради від інших її членів. Початківцям завжди допоможуть більш досвідчені спортсмени, підказуючи, з чого почати тренування, який одяг і взуття обрати, як займатися, щоб уникнути травм, як не втратити мотивацію і бажання продовжувати. Згодом заняття спортом виходять за межі тренування, змінюючи спосіб життя на активний у всіх сферах, переростають в любов, покращують якість життя людини в цілому. 

Ти не один, коли ти в спорті

З нагоди 5-річчя «Інтерспорт Україна» восени 2021 року запустили репутаційну кампанію — національний челендж «ТИ НЕ ОДИН, КОЛИ ТИ В СПОРТІ».

Розпочато його було з реальних історій героїв-співробітників компанії, розказаних на сторінках бренду. Кожен із них мав свій досвід — професійний спорт з дитинства, складна травма, після якої про спорт говорили забути, матуся, спорт для якої почався в декреті, мета схуднути, яка поклала старт великим змінам. Прості люди, для яких спорт став частиною життя.

Герої з радістю особисто долучались до спілкування з підписниками, надавали рекомендації з власного досвіду у спорті, відповідали на питання. Завдяки своїй активній команді Intersport транслював експертну позицію в спорті не на словах, а на досвіді. 

Челендж

Кожен із героїв закликав українців підтримати ініціативу, долучившись  до челенджу, та розповісти власну історію, як спорт якісно змінив їхнє життя. Таким чином кожен міг надихнути і своє оточення займатися спортом та ділитися отриманими результатами для мотивації інших.

Поставивши тег сторінок Intersport та хештег челенджу #ти_не_один_коли_ти_в_спорті у своїй спортивній фото- чи відеоісторії, учасник долучався до челенджу.

Отриманими історіями ділились на сторінках Intersport у сторіз. Крім того, компанія оголосила мотивацію для учасників челенджу  у вигляді 3 сертифікатів у розмірі 50 000 грн та 25 000 грн (2 приза). Глядацькі симпатії отримали додаткові призи у вигляді кількох сертифікатів на суму 1000 грн.

Підтримка челенджу

Розпочинаючи челендж, Intersport запросив долучитися українських професійних спортсменів, багато з яких тільки-но повернулись з Олімпіади, серед них були й параолімпійці. 15 топових українських атлетів з радістю відгукнулися та безкоштовно підтримали ініціативу компанії, записавши свої короткі відеоісторії та закликаючі людей ділитися власним спортивним досвідом. 

Також до челенджу долучились зіркові лідери думок, серед яких були Ольга Полякова, Наталія Могилевська, Олександр Пєдан. Вони кожний у власному стилі розповіли про важливість спорту для здоров’я та самопочуття та якому спорту віддають перевагу у повсякденному житті. 

15 українських спортсменів-олімпійців, працівники Intersport Україна, селебріті і мікроблогери, амбасадори бренду — Слава Варда та Роман Бебех, партнери Intersport у вигляді світових брендів, бігових та спортивних клубів та, звичайно, користувачі соцмереж ділились своїми історіями, створюючи особливу атмосферу ком’юніті, де всіх єднав спорт.

Кожна така історія привертала увагу різної аудиторії від досвідчених спортсменів до непосидючих пенсіонерів. Нас відверто вразила різноманітність отриманих історій — дехто мав соціальну мету, для когось спорт став опорою в складний час, авжеж, хтось займався спортом заради фігури або починав заради уваги дівчат, а зараз вже став майстром спорту.

KPI цілі кампанії в соцмережах перед стартом:

Охоплення цільової аудиторії6 500 000 
Фани/ взаємодія8 000
Частота2+
Кількість історій від учасників500

Результати

Facebook, Instagram

  • Загальне охоплення — 7 192 822 
  • Частота —  2,2
  • Унікальне охоплення — 3 269 465

YouTube

  • Загальне охоплення — 5 493 894
  • Частота —  2,1
  • Унікальне охоплення — 3 071 465

Залучення

  • Залучення на сторінках компанії — 5788
  • Опубліковані історії учасників челенджу — 702

Ми отримали більше ніж 700 історій від абсолютно різної аудиторії, серед якої були навіть діти і пенсіонери, та звичайно пости від професійних спортсменів, спортивних активістів, аматорів і початківців, домогосподарок, любителей активних вправ разом з домашніми улюбленцями та інших.

Читаючи кожну з них, ми надихались великими та маленькими перемогами учасників. Протягом челенджу друзі та підписники учасників також читали історії, якими ділилися знайомі їм люди, вони бачили приклад, розуміли, що всі колись починали чи замислювались над тим, як розпочати своє спортивне життя, не відкладаючи на «з понеділка».

Компанія Intersport не лише залучає українців до активного способу життя та підтримує професійними порадами у спорті, а й інвестує у розвиток аматорського спорту, запускаючи такі соціальні кампанії.

Ми пишаємось, що українці мають такий спортивний потенціал, готові надихати своїм прикладом та бути підтримкою один для одного! 

Расскажите друзьям про новость