На українському ринку з’явився новий бренд морозива — «Найсі». Розробкою бренд-стратегії, креативної платформи, назви, логотипу, пакування, сайту, роликів та контенту для соцмереж займалася креативна агенція ANGRY agency.
Креативники приховали в назві слова «nice — гарно, добре» та «ice — лід, морозиво».
«З самого початку ми поставили собі чітку задачу — на пакуванні для морозива в стаканчику показати не класичний для масмаркету стаканчик, а кульку. Під час пошуку стилю це було однією з відправних точок для нас», — каже Інна Алімова, артдиректор агенції ANGRY.
«Як писав Едмунд Берк: єдине, що необхідно для тріумфу зла — це, щоб хороші люди нічого не робили. Для нас «Найсі» — це чергова змога разом із клієнтом намагатися щось таки робити. Підняли настрій Олесі зі Львову, яка мала поганий день на роботі? Клас. Дали Вові з Одеси привід задуматися і взяти кота з притулку? Чудово. Наша задача — нагадувати людям, що все буде найсі. Звісно, якщо вони самі будуть найсі», — коментує Сергій Малик, креативний директор ANGRY agency.