Все буде біло: нова упаковка «Білоцерківського сиру»
14 Дек 2021, 09:46

Все буде біло: нова упаковка «Білоцерківського сиру»

Агентство Yellow Clutch Advertising створило віжуали для «Білоцерківського сиру» в новій упаковці.

Все буде біло! Саме так вирішили в агентстві Yellow Clutch Advertising. Адже сир — це той продукт, що живить нас протягом дня. Бачити білу сторону буття — означає жити повним та насиченим життям. Ідеї, мотивація, заряд — біла смуга розпочинається з відкритої упаковки сиру. Цю просту думку втілено у візуальній кампанії, яку розробило агентство.

Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising: «Бренд «Білоцерківський сир» створив нову упаковку, що відповідає поточним трендам. Нашим завданням було привернути увагу до цих змін та вписати їх у контекст сучасного життя. Особливо приємно працювати з продуктом, що є твоєю улюбленою маркою протягом багатьох років».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Продакшн постерів виконано студією LOOMA.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео