Все буде біло: нова упаковка «Білоцерківського сиру»
14 Дек 2021, 09:46

Все буде біло: нова упаковка «Білоцерківського сиру»

Агентство Yellow Clutch Advertising створило віжуали для «Білоцерківського сиру» в новій упаковці.

Все буде біло! Саме так вирішили в агентстві Yellow Clutch Advertising. Адже сир — це той продукт, що живить нас протягом дня. Бачити білу сторону буття — означає жити повним та насиченим життям. Ідеї, мотивація, заряд — біла смуга розпочинається з відкритої упаковки сиру. Цю просту думку втілено у візуальній кампанії, яку розробило агентство.

Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising: «Бренд «Білоцерківський сир» створив нову упаковку, що відповідає поточним трендам. Нашим завданням було привернути увагу до цих змін та вписати їх у контекст сучасного життя. Особливо приємно працювати з продуктом, що є твоєю улюбленою маркою протягом багатьох років».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Продакшн постерів виконано студією LOOMA.

Расскажите друзьям про новость