Наразі рекламний ринок України страждає від істотної проблеми, що полягає у нерозумінні базових процесів, що відбуваються при розробці інтернет-проектів.
При цьому зазначене нерозуміння починається з моменту вибору компанії-розробника і закінчується прийомом готового проекту. Тобто стосується будь-якого етапу розробки.
Для того, аби клієнтові стало зрозуміліше та комфортніше під час комунікації із потенційними підрядниками і розробниками, було вирішено створити «Технічний регламент розробки інтернет-проекту».
Документ зрозуміло і детально визначає весь процес розробки, надає класифікацію проектів, вимоги до інформації, яку має представити клієнт, технічні вимоги до проекту, що знаходиться у процесі реалізації, та перелік популярних на даний момент технологій. Регламент допоможе клієнту зрозуміти до чого йому необхідно бути готовим, як номінально має проходити процес розробки, яка команда має бути у розробника та якою він має володіти кваліфікацією та експертизою.
Основною метою Регламенту є досягнення консенсусу між розробником і клієнтом, однакової інтерпретації процесу розробки та взаєморозуміння задля досягнення бажаного результату.
Як і будь-який індустріальний стандарт, документ має рекомендаційний характер. Але ВРК сподівається що, якщо всі компанії-розробники (або хоча б більшість) будуть дотримуватися бізнес-підходів, що також наведені у регламенті, то клієнти будуть відчувати себе набагато комфортніше на ринку, не губитимуться поміж інколи зовсім протилежними пропозиціями та умовами. Регламент стане у нагоді і безпосередньо розробникам, адже він упорядковує етапи робіт, дає рекомендації для ефективної реалізації проекту, обов’язкові та бажані вимоги до проектів.
Даний документ був складений на основі аналізу сучасного процесу розробки та впровадження інтернет-проектів провідних українських і міжнародних компаній (digital розробників).
Регламент та додаток до регламенту можна знайти за посиланням.