Діджитал-агенція MokCo створила для своїх клієнтів сторіз, в яких продемонструвала продукти бренду у звичних умовах. За допомогою інструменту 24-годинних публікацій вдалося наголосити на важливості самоізоляції в період карантину і проконтактувати з авдиторією в 46 000 осіб без додаткового промотування.
Участь а ініціативі взяли такі бренди, як: ELDORADO, METRO Cash&Carry, Будуй своє, Ощадбанк, Mitsubishi, Love Beauty and Planet, Галичина, TRESemmé, Mixa, Нова Пошта, Buderus, ARARAT, Jameson, Becherovka, Oriflame, Ahmad Tea London тощо.
Усі сторіз запустили в однаковий час — суботу, зі сторінок різних брендів. На всіх віжуалах — продукти брендів у домашньому інтер’єрі: від йогуртів Галичина в холодильнику і пляшки Jameson на столі до авто Mitsubishi в гаражі. І всюди однаковий меседж: «Я вдома. А ти?»
Результати акції показали, що велика частина авдиторії брендів сприймає свідомі заклики позитивно. І залюбки підтримує з брендом діалог.

Як це було в цифрах?
