17 Апр 2020, 16:57

Вони вдома. А ти? Як 15+ брендів об’єднали в одній соціально-інформаційній акції

Діджитал-агенція MokCo створила для своїх клієнтів сторіз, в яких продемонструвала продукти бренду у звичних умовах. За допомогою інструменту 24-годинних публікацій вдалося наголосити на важливості самоізоляції в період карантину і проконтактувати з авдиторією в 46 000 осіб без додаткового промотування. 

Участь а ініціативі взяли такі бренди, як: ELDORADO, METRO Cash&Carry, Будуй своє, Ощадбанк, Mitsubishi, Love Beauty and Planet, Галичина, TRESemmé, Mixa, Нова Пошта, Buderus, ARARAT, Jameson, Becherovka, Oriflame, Ahmad Tea London тощо.

Усі сторіз запустили в однаковий час — суботу, зі сторінок різних брендів. На всіх віжуалах — продукти брендів у домашньому інтер’єрі: від йогуртів Галичина в холодильнику і пляшки Jameson на столі до авто Mitsubishi в гаражі. І всюди однаковий меседж: «Я вдома. А ти?»

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Результати акції показали, що велика частина авдиторії брендів сприймає свідомі заклики позитивно. І залюбки підтримує з брендом діалог.

Як це було в цифрах?

Расскажите друзьям про новость

Новое видео