20 Авг 2015, 08:01

Volkswagen использовал пунктуацию в рекламе системы торможения.

Для продвижения системы экстренного торможения бренд вспомнил о важности пунктуации. Креативщикии из GMP Bucharest изменили смысл предложений, расставив по-разному знаки препинания. Ясное сообщение говорит о том, как «важно остановиться в нужный момент».  

Отримайте практичні рішення для вашого бізнесу від лідерів Ajax, Prom.ua, Promodo, Respeecher, twid.studio та ще 60+ компаній на GET Business Festival!

13 грудня понад 70 бізнес-практиків поділяться дієвими інструментами просування бізнесу, найкращими КСВ-практиками та стратегіями реалізації up-to-date комунікаційних та рекламних кампаній.

Долучайтеся, аби впровадити інновації раніше за конкурентів і вражати креативними кампаніями.

Зареєструватись

Расскажите друзьям про новость

Новое видео