Volkswagen использовал пунктуацию в рекламе системы торможения.
20 Авг 2015, 08:01

Volkswagen использовал пунктуацию в рекламе системы торможения.

Для продвижения системы экстренного торможения бренд вспомнил о важности пунктуации. Креативщикии из GMP Bucharest изменили смысл предложений, расставив по-разному знаки препинания. Ясное сообщение говорит о том, как «важно остановиться в нужный момент».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость