Правління Інтернет Асоціації України своїм рішенням призначило голову Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ на 2022 рік. Про це повідомляється на офіційному сайті.
Головою Комітету став Владислав Стадник, віцепрезидент із розвитку стратегічних партнерств в MGID (MGID, дійсний член ІнАУ). Нагадаємо, в 2020 році Владислав очолював посаду заступника Голови Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ по роботі з медіа.
Вибори відбулися 18 листопада 2021 року на черговому засіданні Комітету з питань інтернет-реклами. Кандидатуру Владислава підтримала більшість присутніх чинних членів Комітету.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Я дуже вдячний Івану Кучеренко за всі реалізовані та розпочаті проєкти. Безумовно, я продовжуватиму ті ініціативи, фундамент яких заклав Іван. Основними цілями Комітету з питань інтернет-реклами на 2022-й рік я бачу налагодження діалогу між українським медіа та AdTech-платформами, роботу з ринком щодо підготовки до майбутніх змін, а також вибудовування процесу співпраці з іншими індустріальними організаціями. Адже лише взаємодія усіх гравців допоможе нам адаптуватись до турбулентності ринку інтернет-реклами та розвивати його в Україні.
Іван Кучеренко, який очолював Комітет ІнАУ з питань інтернет-реклами в 2020 році, мав передати повноваження іншому керівнику, оскільки Голова Комітету призначається Правлінням ІнАУ строком на один календарний рік. Далі, колишній Голова продовжить роботу у складі Комітету.