Влада Києва ігнорує пропозиції представників зовнішньої реклами
23 Фев 2009, 13:10

Влада Києва ігнорує пропозиції представників зовнішньої реклами

Влада Москви в особі мера столиці пана Лужкова підтримала необхідність зниження тарифів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Попередній розмір «знижки» - 30 відсотків від існуючого рівня

Влада Києва ігнорує пропозиції представників зовнішньої реклами

Влада Москви в особі мера столиці пана Лужкова підтримала необхідність зниження тарифів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Попередній розмір «знижки»  — 30 відсотків від існуючого рівня. Причому це мінімально можливий рівень для операторів ринку, при якому вони можуть працювати без постійних фінансових втрат, скорочення штату. Про прибутки рекламному ринку поки що варто забути.
Влада Києва та великих українських міст поки що не вважає за потрібне дослухатись до пропозицій операторів ринку зовнішньої реклами. Проведені Асоціацією переговори щодо можливого зниження рівня фінансового навантаження на суб’єктів рекламного ринку наштовхнулись на нерозуміння серйозності ситуації та банальну недалекоглядність окремих чиновників. А шанована нами Київська міська державна адміністрація просто проігнорувала наші прохання.
Небажання втрачати потенційні доходи може обернутись катастрофою для міських бюджетів – про це ми говорили неодноразово. Нерозуміння глибини кризи для малого та середнього бізнесу, в тому числі і рекламного неодмінно спровокує банкрутства і масові звільнення – це також не має бути новиною для міської влади.
Асоціація зовнішньої реклами України запропонувала органам міської влади по всій Україні:
А) «заморозити» будь-які підвищення базових ставок та коефіцієнтів тарифу на розміщення зовнішньої реклами, особливо базованих на показниках інфляції;
Б) знизити діючу ставку тарифу в середньому на 25-30% (такий рівень дозволить більшості підприємств працювати на межі рентабельності)
В) відмовитись від практики протекціонізму та вибіркового ставлення до учасників ринку.
При цьому компанії – оператори ринку зовнішньої реклами пообіцяли максимально підвищити платіжну дисципліну та відмовитись від різкого скорочення штатів, щоб не провокувати соціальну нестабільність в обласних центрах.

Расскажите друзьям про новость