Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії
16 Янв 2020, 09:06

Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії

MullenLowe Adventa розробили комунікаційну кампанію для виробника заквасок Vivo. Задача кампанії – сформувати емоційний зв’язок між брендом і споживачем, запропонувати вагомий емоційний привід, щоб залишатись із Vivo та продовжувати готувати домашні йогурти.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

У новому рекламному ролику маленький Шерлок проводить справжнє розслідування, намагаючись дізнатись, чому мама готує йогурт вдома. Він підглядає за процесом приготування, вивчає склад продукту, робить замітки у своєму нотатнику та, врешті-решт, доходить висновку, що справжня причина – мамині любов і турбота.

Расскажите друзьям про новость