Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії
16 Янв 2020, 09:06

Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії

MullenLowe Adventa розробили комунікаційну кампанію для виробника заквасок Vivo. Задача кампанії – сформувати емоційний зв’язок між брендом і споживачем, запропонувати вагомий емоційний привід, щоб залишатись із Vivo та продовжувати готувати домашні йогурти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У новому рекламному ролику маленький Шерлок проводить справжнє розслідування, намагаючись дізнатись, чому мама готує йогурт вдома. Він підглядає за процесом приготування, вивчає склад продукту, робить замітки у своєму нотатнику та, врешті-решт, доходить висновку, що справжня причина – мамині любов і турбота.

Расскажите друзьям про новость