Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії
16 Янв 2020, 09:06

Vivo роз’яснює, навіщо робити йогурти вдома, в новій кампанії

MullenLowe Adventa розробили комунікаційну кампанію для виробника заквасок Vivo. Задача кампанії – сформувати емоційний зв’язок між брендом і споживачем, запропонувати вагомий емоційний привід, щоб залишатись із Vivo та продовжувати готувати домашні йогурти.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У новому рекламному ролику маленький Шерлок проводить справжнє розслідування, намагаючись дізнатись, чому мама готує йогурт вдома. Він підглядає за процесом приготування, вивчає склад продукту, робить замітки у своєму нотатнику та, врешті-решт, доходить висновку, що справжня причина – мамині любов і турбота.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео