Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine
02 Мар 2021, 12:35

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року в ролі Creative Head агенції TWIGA Digital Ukraine. 

За рік Віталій швидко став креативним лідером інтегрованих кампаній, які, крім діджитальної експертизи, об’єднували інші напрями роботи групи: маркетингові сервіси, медіа, healthcare-маркетинг тощо. Він успішно брав участь у проєктах різних агенцій групи: TWIGA’GO!, MedInform Ukraine та Media First Ukraine. Завдяки його креативним ідеям і злагодженій роботі в команді агенції вигравали тендери та створювали сильні проєкти, що під кінець року відзначили нагородами на Effie Awards Ukraine та Epica Awards. 

Тож у 2021 році керівництво запропонувало Віталію зайняти позицію креативного директора всієї групи TWIGA Ukraine.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Дуже радий новій сходинці в моїй кар’єрі. Одночасно такий крок – велика відповідальність, оскільки щороку ми ставимо для себе ціль перевершити свої ж досягнення. Як і раніше, головна задача — робити ефективні кампанії, де креатив є виправданим рішенням та рушійною силою, щоб досягати бізнес-цілей, які ставить клієнт. А знадобиться для цього вигадати новий формат застосування AI, створити кімнату в Clubhouse чи скористатись перевіреними сітілайтами — лише питання інструменту
Віталій Капустян

Перш ніж приєднатись до TWIGA Ukraine, Віталій працював у агенціях McCann Kyiv, Provid та BBDO Ukraine. У його портфоліо роботи для таких відомих брендів, як Mastercard, Visa, Nestle, Toyota, Carlsberg, PepsiCo та Henkel. Своїми знаннями та кейсами він ділиться зі студентами Bazilik та KAMA. А також знаходить час, щоб вести популярний Telegram-канал на професійну тематику «Рекламнутий», який нараховує майже 4 тисячі фоловерів. Це місце натхнення для креативників, де зібрані портфоліо крутих рекламістів з усього світу.

«У TWIGA Ukraine ми поєднуємо стратегію, креатив та сучасні технології. Здатність Віталія створювати рішення на стику саме цих складових — безцінна, як і його уміння працювати з комплексними проєктами. Нам дуже імпонує його сучасний і незалежний погляд на креатив і вміння створювати культуру, в якій креативність чудово поєднується з ініціативністю і відповідальністю», — коментує нове призначення керуючий директор TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко. 

Варто зазначити, що проєкти Віталія Капустяна були неодноразово відзначені нагородами фестивалів креативності та ефективності. А у 2019 році він завоював золото міжнародного фестивалю Young Lions у категорії Film. 

Расскажите друзьям про новость