Сьогодні, 17 липня, у Всесвітній День Емоджі, вийшов другий епізод Shades of Gold.
Нагадаємо, що ідея шоу дуже проста — гості випуску будуть намагатися вгадати яку нагороду отримав той чи інший кейс, що подавався до фестивалю Cannes Lions. Це типу як своєрідний тест на фестивальну «чуйку» для всіх, кому цікава ця тема.
Маєте бажання прокачати свої креативні скіли, «опинитися» у складі журі міжнародного рекламного фестивалю та розібратися чому один кейс отримує золото, а інший бронзу? Тоді мерщій вмикайте другий епізод Shades of Gold та розкажіть про це другу. Та подрузі. Та сусідам у вайбер-чатику.
У головних ролях цього випуску:
Anze Jereb, Regional Executive Creative Director Ukraine & Central Asia, BBDO Worldwide
Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Groupe
Anatoliy Davydov, Creative Director, Leo Burnett Ukraine
До речі, MMR став медіа-партнером цього шоу, отже ви не пропустите нових випусків, які Костя обіцяє публікувати щомісяця.