Територія свободи: вийшло нове промо України
23 Ноя 2020, 15:26
PR

Територія свободи: вийшло нове промо України

В рамках проєкту Ukraine NOW креативна агенція Green Penguin створила промо-ролик України для аудиторії Instagram. В День Свободи та Гідності Президент України Володимир Зеленський опублікував відео на своїх сторінках в соцмережах, оголосивши всеукраїнський конкурс для молоді “I am Ukraine NOW”.

У промо-ролику немає прольотів над Карпатами чи Дніпром, втім є Україна в найяскравішому її прояві — як територія свободи.

Україна – частина пострадянського світу. Але що відрізняє її від нього? Свобода! Свобода, що буяє яскравими барвами, задає тенденції, не має кордонів та творить Україну просто тут і зараз. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У фокусі відео –  покоління, що зросло на уламках радянщини, але дивовижним чином стало тією ланкою, що поєднує минуле з майбутнім. 

Це покоління, що біля станції найохайнішого метро у світі купує органічні продукти у бабусі з кравчучкою та снідає яйцями пашот у інстаграмній кав’ярні. Це покоління, що живе у хрущовках, гуляє на фоні радянської  архітектури, п’є чай у батьків з сервізу з серванту та щодня відкриває стартапи. Це ті, хто творить унікальний простір свободи, гідності та толерантності, поєднуючи в ньому світові тренди в гастрономії, моді, музиці просто тут і зараз. 

Вони – рушійна сила, кров та кисень сучасної України. Вони — майбутнє, що пам’ятає минуле. Вони — це Україна сьогодні. Молода і красива. 

Ролик створено за підтримки проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID.

Расскажите друзьям про новость