Відомі претенденти на основні нагороди в рамках Антикризового PR марафону
19 Май 2021, 10:49
PR

Відомі претенденти на основні нагороди в рамках Антикризового PR марафону

Оргкомітет PR марафону завершив підрахунок голосів за найкращі кейси в кожній з номінацій. Нагадаємо, що оцінка проходила за методикою 360°. Спершу всі проєкти були відібрані оргкомітетом, після їх оцінювали читачі MMR онлайн та члени журі. Кожен проєкт отримав комплексну оцінку, у відповідності до якої визначилися претенденти на перемогу.

Комплексна PR кампанія

  • ТК Україна
  • Дарниця
  • Київстар
  • АЗК WOG
  • Moneyveo
  • FAVBET
  • Фокстрот

Відкритість ТОП-менеджера

  • Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
  • Андрій Здесенко, СЕО та засновник корпорації «Біосфера»
  • Микола Тимощук, СЕО UFuture

Спонсорський проєкт

  • Сіріус
  • Нова пошта та Postmen

Проєкт В2G

  • FAVBET
  • Kernel
  • Coca-Cola

Employer Branding

  • Coca-Cola
  • Ельдорадо
  • SoftServe Inc.

PR команда

  • UFurute
  • Нова пошта
  • Київстар
  • WePlay Esports
  • Лінія магазинів EVA
  • Coca Cola

Корпоративний благодійний фонд

  • L’Oréal Україна
  • SoftServe Inc.

Переможці в кожній номінації та результати рейтингу «ТОП-25 PR-фахівців» стануть відомі вже 20 травня, після закінчення офіційної частини Антикризового PR Марафону.

Купити квитки

Расскажите друзьям про новость