Відкритий лист до операторів українського ринку  PR
20 Ноя 2008, 10:35
PR

Відкритий лист до операторів українського ринку PR

Від імені ініціативної групи: Валерій Курейко, генеральний директор Publicity Creating Ніна Алі, директор PR-бюро «Дієслово»

Відкритий лист до операторів українського ринку PR

Відкритий лист

до операторів українського ринку  PR

 

 

Шановні колеги,  

 

 

Український ринок  PR протягом останніх років продемонстрував високі темпи розвитку – значно збільшилась кількість операторів, розширився спектр пропонованих послуг, покращується їх якість. Навіть сьогодні, в ситуації кризи, розвиток ринку продовжується – зявляються нові компанії, нові клієнти та проекти.

 

Для динамічного зростання ринку в інтересах  збільшення доходів операторів, не вистачає реальних проектів та кроків з розвитку  ринку PR-послуг.

 

Тому ми створюємо альянс, до якого можуть увійти всі організації, зацікавлені у розробці прозорих та зрозумілих правил гри на українському ринку PR.  Це об’єднання із мінімумом формальностей та загальних розмов – без членських внесків, аморфних зборів та весільних генералів.

 

·        Визначною рисою альянсу ми бачимо конкретні дії та проекти, спрямовані на: формування позитивної репутації українських PR-агенцій та українського PR в цілому

·        Зміну та адаптацію громадської думки щодо значущих соціальних питань

 

Реальна участь у проектах, здатність до конструктивного діалогу та активна громадянська позиція – основні умови входження до альянсу.

 

Приєднуйтесь!

 

 

Від імені ініціативної групи:

Валерій Курейко, генеральний директор  Publicity Creating

Ніна Алі, директор PR-бюро «Дієслово»

 

 

Расскажите друзьям про новость