Відкрите звернення АЗРУ до мера Києва Леоніда Чернівецького
24 Окт 2008, 12:13

Відкрите звернення АЗРУ до мера Києва Леоніда Чернівецького

Виконавча дирекція Асоціації завершила дослідження тенденцій розвитку ринку зовнішньої реклами України та Києва в період 2009-2010 рр.

Відкрите звернення АЗРУ до мера Києва Леоніда Чернівецького

Асоціація зовнішньої реклами України звернулася до мера Києва Леоніда Черновецького з приводу підвищення тарифів на реклані носії у місті. Наводимо текст звернення без змін:

 

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Відкрите звернення

до мера Києва Леоніда Чернівецького

 

 

Виконавча дирекція Асоціації завершила дослідження тенденцій розвитку ринку зовнішньої реклами України та Києва в період 2009-2010 рр.. На переконання експертів ринку, найближчим часом значно посилиться вплив на галузь кризових тенденцій як внутрішнього, так і зовнішнього характеру, зокрема загальноекономічної світової кризи.

 

Вже сьогодні більшість компаній скорочують свій штат, звільняючи людей та зменшуючи кількість орендованих приміщень. Останні декілька місяців зупинені будь-які інвестиції в розвиток, в тому числі у міжнародних гравців.

 

Також ринок очікує дуже значного зменшення клієнтської бази у зв'язку із внесенням змін до Закону України «Про рекламу» в частині заборони реклами тютюнових виробів і алкогольних напоїв та товарних знаків під якими вони випускаються. На заміну цим категоріям мали прийти рекламні бюджети автомобілів, нерухомості та фінансових установ, але саме ці групи сьогодні абсолютно скоротили свою рекламну активність.

 

Значного удару по рекламному ринку завдасть і економічна рецесія, спровокована кризовими явищами на світовому фінансовому ринку. Зменшення рекламних бюджетів, неконтрольованість валютних курсів, постійна інфляція — всі ці явища стали актуальними для галузі протягом останніх місяців.

 

В масштабах Києва, де останні два роки відбувалося неконтрольоване зростання кількості рекламних конструкцій, це може означати різке зменшення попиту на фоні збільшення пропозиції, а отже – катастрофічне зниження рентабельності бізнесу.

 

На цьому фоні заплановане міською владою чергове підвищення тарифів на розміщення об'єктів зовнішньої реклами може викликати зворотній ефект – замість збільшення рівня надходжень до міського бюджету ми отримаємо велику кількість неплатників, велику суму боргу, і відсутність значних надходжень від реклами, які потрібні міській владі для задоволення соціальних потреб киян.

 

Український рекламний ринок не єдиний зіштовхнувся з проблемами подібного характеру – країни Центральної та Східної Європи, що раніше перебували серед лідерів за розвитком рекламно-комунікаційного ринку, тепер вживають додаткових заходів з метою стабілізації ситуації. Так, органи влади Москви вже затвердили зменшення тарифів за розміщення об'єктів зовнішньої реклами на 30%, оскільки подібний крок, як очікується принесе позитивні наслідки як для операторів ринку, так і для міського бюджету в умовах нестабільної економічної ситуації в Росії та світі.

 
Виходячи із нестабільної ситуації на рекламному ринку, ми звертаємося до Вас із пропозицією розглянути питання розробки та затвердження нормативно-правового акту, яким буде передбачене зниження фінансового навантаження на операторів ринку шляхом зменшення тарифної ставки плати за зовнішню рекламу.

 

З повагою та надією на розуміння,

Виконавча дирекція Асоціації зовнішньої реклами України

Расскажите друзьям про новость