Видання ZN.UA шукає компанію для дослідження своєї аудиторії та підготовки рекомендацій щодо розвитку
01 Сен 2020, 17:05

Видання ZN.UA шукає компанію для дослідження своєї аудиторії та підготовки рекомендацій щодо розвитку

ZN.UA оголосило конкурс серед компаній на проведення дослідження своєї аудиторії та підготовки рекомендацій для розвитку. ZN.UA хоче вивчити потенційну аудиторію та отримати практичні рекомендації для подальшого ефективного позиціювання медіаресурсу.

ЗАВДАННЯ: На основі проведеного дослідження запропонувати редакції ZN.UA комплекс практичних рекомендацій і конкретних заходів, які дозволять збільшити охоплення вітчизняної аудиторії у 10–15 разів; зарубіжної аудиторії — у 3–5 разів. Зокрема, ми очікуємо отримати формулювання ключових галузей, в яких можливий розвиток ZN.UA, а також рекомендації щодо постановки реальних і досяжних цілей (з метою покращення фінансової стійкості).

Ключовими умовами (обмежувальними чинниками) при підготовці рекомендацій і заходів є:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

— збереження місії ZN.UA як інформаційно-аналітичного видання формату quality-press;

— неангажованість видання за партійною чи політичною (влада/опозиція) ознакою;

— відсутність/неприйнятність фінансування ZN.UA з державного бюджету;

— відсутність/неприйнятність фінансування ZN.UA будь-якими олігархічними групами чи політичними партіями.

МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ: Пропонується виконавцем проєкту, з подальшим спільним обговоренням і узгодженням з редакцією ZN.UA, і включає, серед іншого:

— розгорнутий SWOT-аналіз для ZN.UA у порівнянні з іншими медіаресурсами України схожого профілю як потенційними конкурентами;

— цикл якісних досліджень у форматі фокус-груп у різних регіонах країни для вивчення ядра читачів/підписників ZN.UA та потенційної ширшої аудиторії охоплення, їх інтересів і пріоритетів;

— порівняльний аналіз сучасних/новітніх медійних способів подання і поширення інформації для медіаресурсу формату quality-press з метою підвищення оперативності та розширення аудиторії ZN.UA;

— вивчення юзабіліті сайту ZN.UA, зокрема з допомогою технології ай-трекінгу;

— фінансові розрахунки для обґрунтування параметрів фінансової бази для виходу ZN.UA в режимі стійкого функціонування на твердій фінансовій основі.

ФОРМАТ ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ: Письмовий звіт з подальшою презентацією особисто керівництву редакції ZN.UA.

ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ: Протягом шести тижнів, починаючи від дати підписання договору із ZN.UA.

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ: Участь у тендері з подальшим виконанням робіт може взяти вітчизняна або зарубіжна компанія, яка має успішний досвід проведення подібних досліджень для медійних ресурсів, підкріплений відповідними рекомендаціями.

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ: Компанії, які мають намір узяти участь у тендері, повинні попередньо надіслати свої стислі пропозиції (обсягом до трьох сторінок) до редакції ZN.UA для їх вивчення і подальшого детального/предметного обговорення особисто з керівництвом редакції. 

Термін подання попередніх пропозицій — до 13 вересня 2020 року.

Термін проведення попередніх співбесід із потенційними виконавцями — у період з 14 по 18 вересня 2020 року.

Адреса для направлення попередніх пропозицій: [email protected]t; У темі електронного листа ZN.UA просить вказати «Головному редактору — участь у проєкті».

Расскажите друзьям про новость