З нагоди Дня незалежності України Агенція публічних комунікацій Perfect PR оглянула найбільш знакові комунікаційні майданчики, інструменти та інфоприводи, які так чи інакше впливали на репутацію країни впродовж 30 років.
«Ми як комунікаційники вирішили погортати сторінки української історії: PR, маркетинг, медіа, реклама, креатив – якими вони були 30, 20, 10 років тому? Не претендуємо на вичерпний аналіз усіх хронологій та публічних кейсів, але, здається, нам вдалось оглянути, описати, помітити найцікавіші моменти з 1991 року до сьогодні», – зазначає Perfect PR у проекті «Від 90-х до сьогодні: як комунікувала Україна за 30 років своєї незалежності».
Цікаво та навіть відповідально спостерігати, як розвивається держава, та пишатися кожною великою і малою перемогою, кожним здобутком: державним, культурним, економічним, соціальним.
Разом з тим, PR – всюди: у політиці, бізнесі, економіці, в соціальному, побутовому житті – подобається нам це чи ні. Інформаційна епоха продиктувала свої правила: говорити, залишати інформаційний слід, виділятись, формувати довіру, лояльність, словом, – комунікувати, коментують у Perfect PR.