Обсяг ринку реклами в українських Telegram-каналах у січні-лютому 2021 становив від 17,2 до 45,0 млн грн
13 Май 2021, 15:05

Обсяг ринку реклами в українських Telegram-каналах у січні-лютому 2021 становив від 17,2 до 45,0 млн грн

При цьому на ТОП-6 категорій за кількістю замовлень припадає 81% від загальної кількості рекламних постів в Телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій — «ЗМІ», «Культура, мистецтво, освіта» і «Мотивація, саморозвиток».

Наприкінці березня 2021 року біржа реклами в Telegram Telega завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» за січень-лютий 2021 року. 

Для оцінки ринку були використані дані по 1 861 українським каналам з аудиторією в 23 063 654 підписників. Основна мета дослідження-визначити обсяг і перспективи ринку реклами в українських Телеграм-каналах, використовуючи виключно об’єктивні дані.

ТОП-10 категорій за кількістю замовлень реклами в січні-лютому 2021 року

  • ЗМІ (45,6% від загального обсягу)
  • Культура, освіта, мистецтво (11,4%)
  • Мотивація, саморозвиток (10,1%)
  • Туризм і подорожі (5,1%)
  • Інтернет, маркетинг (3,8%)
  • Відпочинок і розваги (2,5%)
  • Робота (2,5%)
  • Криптовалюти (2,5%)
  • Жіночий розділ(2,5%)
  • Кіно (2,5%)

ТОП-10 категорій по обороту реклами в січні-лютому 2021 року через біржу Telega

  • ЗМІ (60,3% від загального обсягу)
  • Інтернет, маркетинг (10,0%)
  • Юриспруденція (6,8%)
  • Відпочинок та розваги (4,1%)
  • Робота (3,7%)
  • Криптовалюти (3,4%)
  • Авторські права -2,7%
  • Бізнес і фінанси — 2,4%
  • Мотивація, саморозвиток (2,4%)
  • Культура, освіта, мистецтво (2,0%)

Висновки дослідження

  1. Оборот реклами за рік по українських каналах в Телеграм становить близько 103-270 млн грн/рік.
  2. На ТОП — 50 українських каналів припадає 6 021 290 підписників, 1 241 872 переглядів (активної аудиторії), середній ER дорівнює 20,6%. Ці показники забезпечили приплив реклами в ТОП — 50 українських каналах на суму близько 11,53 млн грн за 2 місяці.
  3. На ТОП — 50 українських каналів припадає 6 021 290 підписників, 1 241 872 переглядів (активної аудиторії), середній ER дорівнює 20,6%. Ці показники забезпечили приплив реклами в ТОП — 50 українських каналах на суму близько 11,53 млн грн за 2 місяці.
  4. На 20 з 50 каналів, ранжируваних за вартістю реклами за 2 місяці, припадає близько 84% обороту реклами
  5. Більшість каналів в категоріях ЗМІ, Інтернет, Маркетинг, Відпочинок і Розваги, Робота, Криптовалюта, Юриспруденція, а також Авторські блоги, Бізнес і Фінанси виставляють більш високі розцінки за розміщення рекламних постів. Актуальні значення CPM для кожної категорії щомісяця оновлюються.

Автори дослідження ринку реклами в українських Telegram-каналах у 2021 р.: Дмитро Корнілов, д. е. н., проф.; Михайло Райцин, фаундер (засновник) Telega; Дмитро Зайцев, к. е. н., візіонер сервісу Telega.in, провідний активний піар; Андрій Свириденко, керівник відділу аналітики Telega; Люман Сейдаметов, аналітик Telega

Методика оцінки обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах

1. Сформовано ТОП-50 українських каналів за кількістю активної аудиторії (кількістю переглядів), в яких були рекламні пости. В якості основного джерела використовувалися дані ресурсу https://telega.com.ua «Сервіс для реклами вашого бізнесу в Telegram каналах», а також інформація з ресурсу https://telemetr.me (дані за січень-лютий 2021 року).

2. Розрахований обсяг реклами в ТОП-50 українських каналів за 2 місяці (помножили вартість рекламного поста на їх кількість для кожного каналу з ТОП-50).

3. Побудовано діаграму Парето для ТОП-50 українських каналів і розглянуто розподіл вартості реклами в каналах.

4. Проведено оцінку частки вибірки (ТОП-50) аналізованих каналів.

5. Проаналізовано залежність вартості реклами в каналах від переглядів у досліджуваній вибірці (ТОП-50).

6. Визначено загальну кількість переглядів у всіх українських каналах за даними аналізованих джерел за 2 місяці.

7. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах на основі лінійної та нелінійної залежності від кількості переглядів за 2 місяці, тобто визначено максимальне та мінімальне (розрахункове) значення.

8. Зроблено оцінку обсягу ринку реклами в українських Телеграм-каналах за рік.

9. Сформульовані фактори, що впливають на утворення похибок і припущень.

Расскажите друзьям про новость