Grape створили новий ролик для бренду, в якому розповіли про сильний смак снеків.
«Gonzo – бренд снеків, команда якого не вірить у жодні дослідження, окрім показників відтоку з полиці. І такий підхід дозволяє бути сміливими і йти ва-банк в комунікації. Нова кампанія – результат зростання відтоку з полиці після початку нашої роботи з брендом у 2019 році. Ми продовжуємо керуватися стратегією, яку визначили для Gonzo – стати брендом із найсильнішим смаком снеків на ринку», – прокоментував Юрій Гладкий, CEO Grape.
«В своїх комунікаціях ми не боїмося виглядати дивними, оскільки найважливіше для нас – емоція. Емоція драйву та жаги смаку, що зароджується при перегляді, досягає своєї кульмінації, коли споживач відчуває дахозносний смак снеків «Gonzo». І саме це вибухове відчуття – те, заради чого ми працюємо», – розповіла маркетингова директорка групи компаній «Карпатські мінеральні води» Елла Цибуля.