VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно
22 Май 2019, 06:52

VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно

Як почуваються ваші сідниці у звичайному кінотеатрі?

Ви могли ніколи над цим не замислюватись. А кваліфіковані спеціалісти з VERTIGO власноруч провели краш-тест і з’ясували, чому якщо йти в кіно — то тільки в зали CINETECH+.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для промо комфортного продукту від Планети Кіно агенція VERTIGO зняла серію з трьох роликів, головними героями яких стали людські вуха, очі та дупа у штанях. Костюмовані, звісно. Відзняту історію було доповнено трохи навіженим постом, що за лічені секунди  дозволило розповісти про всі конкурентні переваги залів CINETECH+.

Проект отримав комплексну підтримку в digital — в рамках промо були розроблені сайт та банерна кампанія

Максим Бичок, CEO/Co-owner, VERTIGO:

«Дуже цінно, коли клієнт має сміливість, аби реалізувати щось нетипове. Ми настільки захопилися проектом, що деякі із колег навіть виконували на майданчику специфічні ролі. Виключно заради гумору та мистецтва».

Нагадаємо, раніше Планета Кино запустила нову креативну платформу і позиціювання. 

Расскажите друзьям про новость