VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно
22 Май 2019, 06:52

VERTIGO натягнула очі й вуха на сідниці в кампанії для Планети Кіно

Як почуваються ваші сідниці у звичайному кінотеатрі?

Ви могли ніколи над цим не замислюватись. А кваліфіковані спеціалісти з VERTIGO власноруч провели краш-тест і з’ясували, чому якщо йти в кіно — то тільки в зали CINETECH+.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для промо комфортного продукту від Планети Кіно агенція VERTIGO зняла серію з трьох роликів, головними героями яких стали людські вуха, очі та дупа у штанях. Костюмовані, звісно. Відзняту історію було доповнено трохи навіженим постом, що за лічені секунди  дозволило розповісти про всі конкурентні переваги залів CINETECH+.

Проект отримав комплексну підтримку в digital — в рамках промо були розроблені сайт та банерна кампанія

Максим Бичок, CEO/Co-owner, VERTIGO:

«Дуже цінно, коли клієнт має сміливість, аби реалізувати щось нетипове. Ми настільки захопилися проектом, що деякі із колег навіть виконували на майданчику специфічні ролі. Виключно заради гумору та мистецтва».

Нагадаємо, раніше Планета Кино запустила нову креативну платформу і позиціювання. 

Расскажите друзьям про новость