«Верес» оновив платформу бренду і запустив нову кампанію
03 Сен 2020, 11:21

«Верес» оновив платформу бренду і запустив нову кампанію

«Верес» — лідер ринку консервації. Але востаннє комунікував із аудиторією ну ду-уже давно.

Але часи змінилися. І сьогодні молоде покоління не розуміє, навіщо їм консервація, як і з чим її їсти. Вони звикли, що це щось «бабусине» й олдскульне. А у «Вересу» багато продуктів, які можна по-різному їсти та додавати до будь-чого. 

«Смачно по-домашньому» — таким був слоган старої комунікації. Але як це — «по-домашньому»? Для когось — це хлібчик з кабачковою ікрою, для іншого — хоуммейд-бургер, для третього — салатик з усім на світі, а четвертому — самому з’їсти цілу баночку солених огірків.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Смачно як завгодно» — оновлена платформа бренду. У своєму маніфесті «Верес» показує сучасних консерваторів, яким близькі прості людські цінності і традиції, але вони переосмислюють їх по-своєму. А з ними — і способи споживання консервації. Адже ніхто, крім нас самих, не вирішує, коли нам одружуватися, як святкувати, з ким проводити вихідні і як саме нам буде смачно — за столом і по життю.

Кампанія реалізована агентством Grape, продакшн NO STARS.

Расскажите друзьям про новость