Із 9 до 15 грудня у магазинах JYSK було реалізовано соціальну ініціативу разом із благодійним фондом «Твоя опора». Завдяки 83 тисячам клієнтів мережі по всій Україні бренд зібрав майже 200 тисяч грн на реалізацію благодійного проєкту «Велике маленьке серце».
Із 9 до 15 грудня компанія JYSK долучилася до соціальної ініціативи: із кожного придбаного покупцями новорічного товару JYSK передав по 1 гривні на реалізацію благодійного проєкту «Велике маленьке серце».
Так, майже 200 тисяч гривень будуть спрямовані на порятунок дітей із вадами серця. Складні кардіохірургічні операції, дорогі медикаменти, витратні матеріали – на жаль, діти із вадами серця часто потребують не лише моральної, а й матеріальної підтримки. І завдяки проєкту «Велике маленьке серце» маленькі пацієнти Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова отримають часточку різдвяного дива під час новорічних свят.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Найбільш популярними новорічними товарами у цей період традиційно стали улюбленці найменших клієнтів мережі — іграшкові ельфи та Санта Клауси. Вони зробили найбільший внесок у допомогу діткам – майже половину зібраної суми!
«Ми щиро раді, що до проєкту «Велике маленьке серце» долучилось так багато покупців JYSK – майже 83 тисячі чоловік всього за один тиждень! Нехай, внесок від кожної окремої покупки був незначним, та в цілому наша допомога є цілком вагомою для маленьких героїв . Адже тепер на зібрані кошти благодійний фонд «Твоя опора» зможе придбати медикаменти та допомогти дітям, котрі цього так потребують». Євген також додає, що JYSK в Україні буде й надалі брати участь у подібних акціях. Адже, окрім благодійності, компанія таким чином залучує клієнтів, пропонуючи їм робити добрі справи під час здійснення покупок
Євген Іваниця
Виконавчий директор компанії JYSK в Україні
В інституті Амосова працюють найкращі професіонали, які щомісяця роблять 400-450 операцій дітям і дорослим. Наразі саме благодійні фонди разом із бізнесами та їхніми клієнтами, яким не все одно, збирають кошти і займаються системними закупками медикаментів та обладнання. Так, щоб оновити медичну апаратуру, забезпечити на рік Інститут медикаментами та розхідними матеріалами, потрібно 36 мільйонів гривень. На початку 2021 р. ми запустили проект «Велике маленьке серце» і почали збирати цю суму. На сьогодні завдяки нашим партерам та донорам вдалось зібрати більше 3 мільйонів гривень. Це вже дуже велика допомога для маленьких пацієнтів. Наприклад, 5 тисяч грн коштує консервуючий розчин «Кустодіол», що захищає сердечко від загибелі в момент хірургічного втручання. Ми дякуємо JYSK та всім нашим партнерам за те, що проводите благодійні акції на підтримку нашого проекту «Велике маленьке серце»! А також дякуємо кожному, хто долучається до благодійних акцій. У вас — Велике серце!
Валерія Татарчук
засновниця благодійного фонду «Твоя Опора» та Всеукраїнської благодійної платформи Meeting.Me
У компанії стверджують, що такі проєкти не залишають байдужими ані покупців, ані працівників компанії. У майбутньому JYSK буде реалізовувати ще більше важливих та соціально корисних ініціатив.