15 грудня відбудеться сьома щорічна освітня подія для лідерів маркетингу у фармацевтиці та сфері охорони здоров’я — Healthcare Creative Forum.
Цьогоріч масштабний захід відбудеться онлайн та пройде з меседжем «Креатив — вакцина проти кризи». Ключова тема форуму — трансформація healthcare-маркетингу в сучасних реаліях та де шукати нові можливості. Саме з цієї теми подію розпочнуть Світлана Степаненко, CEO & Managing Partner TWIGA Ukraine, та Олена Самойленко, Managing Director Medinform Ukraine.
Digital Head агенції Medinform Ukraine Яна Бутенко розповість про основні healthcare-тренди в комунікації під час пандемії.
Creative Director TWIGA Digital Ukraine Віталій Капустян покаже, як спілкувались бренди в 2020 на прикладі креативних та ефективних світових кейсів.
Джухі Тандон, клінічна директорка та співзасновниця Cognitant у Англії, розповість про Digital-трансформацію відносин між лікарем і пацієнтом.
Також учасники дізнаються від керівниці Академії НСЗУ Лілії Малькової, як за рік зібрати на освітній онлайн-платформі понад 75 000 лікарів та побудувати відносини між Академією НСЗУ та лікарями.
Strategic Director TWIGA Ukraine Сергій Кузьменко та керівниця маркетинг-відділу Ever Pharma Юлія Преснякова відверто розкажуть про успішний кейс репозиціонування фармацевтичного продукту та його лонч для нового споживача.
Детальна програма заходу на сайті. Підписуйтесь на подію у Facebook, щоб нічого не проґавити. А квитки для креативної вакцинації можна придбати за посиланням.
Приєднуйтесь до команди лідерів фармринку на найважливішому заході України в healthcare-комунікаціях. Не пропустіть можливість вакцинуватися креативом!
Організатор заходу — Medinform Ukraine by TWIGA Ukraine.