В Україні запустився маркетплейс для виходу бізнесів на глобальний ринок
24 Сен 2019, 08:35

В Україні запустився маркетплейс для виходу бізнесів на глобальний ринок

Міжнародний маркетплейс Tradalaxy з офісами в Торонто і Києві оголосив про запуск
в Україні, ЄС та Канаді. Це перший майданчик, що дозволяє українському бізнесу
вийти на світові ринки.

За даними Світової організації торгівлі, в 2018 році b2b-угоди склали 86,3% обсягу
глобальних e-commerce ринків. Це провідний напрям торгівлі, а значить, експорт
товарів — можливість розвитку на світових ринках для малого і середнього бізнесу.
Але локальні компанії часто не знають, з чого почати вихід на глобальні ринки, не
володіють достатньою експертизою та вважають, що експортна торгівля —
прерогатива транснаціональних корпорацій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Мета Tradalaxy — підтримати експорт товарів локальних бізнесів. Маркетплейс допомагає їм швидко шукати підходящих і перевірених постачальників, підтверджувати якість товарів сертифікаціями, а також здійснювати операції на більш вигідних умовах з урахуванням можливостей угод про вільну торгівлю, які скасовують тарифи на експорт. Зараз, завдяки діджиталізації угод, а також укладення міжнародних угод про вільну торгівлю, компаніям простіше виходити на експортні ринки. 

«Ми хочемо дати локальному бізнесу можливість стати глобальним за допомогою інноваційних інструментів електронної комерції. Наше завдання — розповісти світові про якісні переваги української продукції, а також мінімізувати можливі ризики міжнародних угод», — повідомляє CEO Tradalaxy Олександр Юдицький. 

Tradalaxy піклується про безпеку користувачів. Тому всi контрагенти проходять триденну перевірку після реєстрації на маркетплейсi. Всі сторони угоди можуть використовувати опцію безпечного платежу. Саме її рекомендує вибрати маркетплейс. В цьому випадку кошти надійдуть продавцеві тільки після прийняття товару покупцем. При цьому оплати можна здійснювати також за допомогою SWIFT-платежу. 

Користувачі можуть аналізувати торгові дані і вибирати постачальників, які відповідають цілям бізнесу. Результати пошуку можна фільтрувати по країнам, з якими діють угоди про вільну торгівлю. Фахівці сервісу здійснюють клієнтську підтримку 24/7.  Всі послуги платформи, необхідні для пошуку партнерів і проведення угоди, безкоштовні. Надалі на платформі з'являться опціональні платні сервіси: рекламне просування товару з переглядом детальної статистики і модуль закупівель для проведення конкурентних процедур.

Серед цінностей, які поділяє команда Tradalaxy, — усвідомлене споживання та ведення бізнесу, інклюзивність, захист прав тварин. Бізнеси, створені жінками і людьми зі статусом переселенців, а також екологічні виробництва отримують на платформі особливий статус: інформація про їх фаундерів доступна клієнтам, а продукція виводиться на початку пошукової видачі. На маркетплейсi заборонено продаж товарів, якi тестуються на тваринах або зроблені з матеріалів тваринного походження. До створення платформи причетні фахівці з ЗЕД, міжнародних закупівель і торгового права з Великобританії, Канади, США та України. Також залучені експерти, що брали участь в розробці української платформи закупівель Prozorro. Зараз Tradalaxy запускається в Канаді, Україні та Франції. Згодом (до кінця 2019 року) — в інших країнах ЄС, Туреччині, Ізраїлі, а також країнах Транстихоокеанського партнерства. 

Расскажите друзьям про новость