В Україні запустили сервіс передзамовлення страв у ресторанах
12 Фев 2020, 07:48

В Україні запустили сервіс передзамовлення страв у ресторанах

Український стартап timeat заявив про офіційний запуск у столиці України. Тепер у деяких закладах міста можна передзамовити страви через додаток timeat. Найближчим часом сервіс також запуститься у Одесі та Львові.

timeat — це сервіс передзамовлення страв у ресторанах та кафе. На момент запуску серед підписаних партнерів-ресторанів timeat вже 50 ресторанів у Києві, Львові та Одесі.

Зараз вже активовані деякі ресторани у Києві, а найближчим часом передзамовити їжу можна буде у Львові та Одесі.

Якщо коротко про те, як працює сервіс:

  1. Користувач обирає ресторан
  2. Обирає страву
  3. Вказує час візиту та кількість гостей
  4. Передплачує
  5. Приходить у ресторан у вказаний час на все готове

Додаток доступний як на iOS, так і на Android.

Серед вже доступних ресторанів у Києві — обидві точки Друзі Кафе, Gastro Bar No.7 та інші. Серед вже анонсованих київських партнерів — ZVD та Smørrebrød, а Львівських — Супкультура, Pasta Bar No.1, Хінкальня та інші.

timeat дозволяє користувачам планувати свої прийоми їжі протягом дня та заощаджувати до 45 хвилин на кожному візиті у ресторан. У свою чергу користь ресторанів у тому, що сервіс пришвидшує потік гостей, розвантажує кухню закладу та створює додатковий потік відвідувачів. У тому числі — за допомогою вбудованого пошуку і мапи, що показує найближчі до користувача ресторани та кафе з функцію передзамовлення.

Засновник timeat — 22-річний Євгеній Бровчук. Наразі команда стартапу налічує 14 людей, більша частина з яких працює у київському офісі. 

«timeat створювався, звичайно ж, як рішення власної проблеми. Нам не подобалося сидіти по півгодини і чекати, поки кухарі приготують наше замовлення. Тепер timeat — результат старанної командної роботи. Ми віримо, що у нас є можливість змінити підхід українців до відвідування ресторанів», — коментує Бровчук.

Наразі у планах компанії нарощувати базу ресторанів-партнерів в великих містах України і йти на другий раунд інвестування, а потім — масштабуватися на інші країни. 

У серії рекламних роликів команда стартапу акцентувала увагу на тому, що час, який зазвичай ми витрачаємо на очікування страв, сидячи у закладах, можна використати для більш важливих занять і не тільки.

 

Расскажите друзьям про новость