В Україні запустили новий бренд води, який надихатиме на творчість
02 Авг 2019, 12:15

В Україні запустили новий бренд води, який надихатиме на творчість

Компанія «Еконія», що відома українському споживачу під ТМ «Малятко», «Аквуля», «ЙODO», випустила на ринок нову питну воду DIVO VODA. 

Бренд надихає українців до творчості та в майбутньому долучить їх до важливих соціальних проектів, що зроблять кожного мудрішим і сповненим любові. 

За задумом команди маркетологів, DIVO VODA буде випускатися колекціями. На пляшках щоразу будуть з’являтися нові етикетки на різні теми, наприклад, музика, фешн, мандри, арту. 

Директор з маркетингу компанії «Еконія», Галина Горбань:

З виходом цього бренду ми хочемо створити нову культуру споживання води — де, крім якості, наш споживач отримає додатково щось індивідуальне, особливе, створене для нього — непередавані емоції і можливість доторкнутися до мудрості поколінь. Не секрет, що вся інформація, закладена у воді, генетично розпізнається нашим тілом. І у цьому велика таємниця, а ще велика мудрість самої природи. В даному випадку ми представляємо DIVO VODA як джерело життя, творчості і натхнення.

Останнє ми спробували передати за допомогою яскравого незвичайного дизайну етикетки з доповненою реальністю. Як і саме життя, DIVO VODA буде постійно енергетично оновлюватися. Зараз ми стартуємо з першої колекції «Вода. Арт. Музика. Літо — 2019 ». Вона складається з 6 макетів, які присвячені Мудрим темам нашого життя.  Наприклад, «Калейдоскоп» нагадує українцям, що наше життя — це калейдоскоп емоцій, а «Пазл» — що шедеври є всередині кожного, варто тільки їх зібрати. І так — на кожній пляшці. Більше того, навіть сама форма пляшки відрізняється унікальним дизайном одна від одної. 

Ще одна унікальність цієї колекції — доповнена реальність. За допомогою QR-коду на етикетці споживач одноразово встановлює мобільний додаток, а при наведенні на логотип — відтворює колекцію мудрих висловів. Одну із колекцій компанія планує створювати в колаборації з талановитими українськими художниками. 

«Так, ми зможемо разом популяризувати талановитих українців та відкривати нові імена  у мистецтві. За допомогою доповненої реальності ці полотна оживуть в наших колекціях, і їх побачить вся Україна», — зазначила директор з маркетингу.

 

Расскажите друзьям про новость