ЛІТОТА створена для людей, які люблять писати, але не знають, де знайти бета-читача. На платформі такі автори стають бета-читачами один для одного, публікуючи власні твори та обмінюючись конструктивним фідбеком.
Вербальну й візуальну айдентику, а також веб-сайт для літературної платформи розробила агенція Doris Advertising. Основним елементом фірмового стилю став ключ, який метафорично позначає доступ до нових можливостей у світі літератури.
«Нам надзвичайно пощастило знайти образ ключа — мінімалістичний і водночас бездонний, якщо говорити про сенси. Співпало і те, що ключ якнайкраще характеризує суть платформи, і те, що нам вдалося обіграти його у слові. З’явилася лігатура у вигляді ключа, потім замкова щілина — і посипались ідеї елементів та прийомів, що сформували айдентик», — розповідає арт-директор агенції Борис Манохін.
Візуальна айдентика платформи отримала золоту нагороду на конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of у номінації Corporate & Brand Identity.
Функціонал онлайн-платформи litota.com.ua дає автору можливість розміщувати власні тексти та записувати читання своїх творів на відео, спілкуватися на форумі й коментувати публікації інших авторів. Крім того, учасник може залишити анонімний відгук на прочитаний твір, який буде доступний для перегляду лише автору. Обмін відгуками допомагатиме авторам конструктивно поглянути на власну творчість та вдосконалювати майстерність.