В Україні хочуть створити моніторинговий інструмент дизайну
13 Авг 2019, 12:51

В Україні хочуть створити моніторинговий інструмент дизайну

Агенція PPV Knowledge Networks за підтримки Українського культурного фонду в рамках програми «Український культурний монітор» запустили проект з метою показати внесок дизайну в економічний розвиток (промоція дизайну), оцінити можливості для розширення сектору дизайну (розвиток дизайну) та виявити потреби сектору для врахування у державних програмах розвитку і підтримки (підтримка дизайну). 

Наприклад, в Британії дизайн привносить 71,7 млрд фунтів стерлінгів ВДВ, а в Ірландії — більше 38 млрд євро. І це все завдяки експортованим дизайнерським продуктам. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Організатори проекту хочуть створити дієвий моніторинговий інструмент розвитку дизайну в нашій країні, щоб кожем зміг його використовувати.

Для цього треба заповнити анкету, яка  допоможе зібрати та проаналізувати дані щодо ринку предметного та графічного дизайну в найбільших містах України. 

Що будуть робити в дослідженні:

  1. Розроблення методології моніторингу ринку дизайну України (на прикладі дизайну одягу, графічного і предметного дизайну);
  2. Проведення моніторингового дослідження (збір та опрацювання даних для графічного і предметного дизайну, звіт для предметного дизайну);
  3. Формування рекомендацій до стратегічних підходів до розвитку предметного дизайну на державному та регіональному рівні.

Що очікувати від результатів:

  • Дизайнерам —  показники та цифри по ринку, яка конкуренція та де саме працюють дизайнери (графічні, предметні, промислові, фешн);
  • Медіа — достовірну інформацію щодо стану ринку дизайну в Україні;
  • Потенційним замовникам (зокрема виробникам) — знайомство з потенційними підрядниками  (передовсім з промисловими дизайнерами);
  • Державним органам — знання про стан дизайну, щоб грамотно формулювати програми підтримки, від навчальних проектів до спеціалізованих грантових програм. 

Це дослідження допоможе показати внесок дизайну в економічний розвиток (промоція дизайну), оцінити можливості для розширення сектору дизайну (розвиток дизайну) та виявити потреби сектору для врахування у державних програмах розвитку і підтримки (підтримка дизайну).

Расскажите друзьям про новость