В Україні хочуть створити моніторинговий інструмент дизайну
13 Авг 2019, 12:51

В Україні хочуть створити моніторинговий інструмент дизайну

Агенція PPV Knowledge Networks за підтримки Українського культурного фонду в рамках програми «Український культурний монітор» запустили проект з метою показати внесок дизайну в економічний розвиток (промоція дизайну), оцінити можливості для розширення сектору дизайну (розвиток дизайну) та виявити потреби сектору для врахування у державних програмах розвитку і підтримки (підтримка дизайну). 

Наприклад, в Британії дизайн привносить 71,7 млрд фунтів стерлінгів ВДВ, а в Ірландії — більше 38 млрд євро. І це все завдяки експортованим дизайнерським продуктам. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Організатори проекту хочуть створити дієвий моніторинговий інструмент розвитку дизайну в нашій країні, щоб кожем зміг його використовувати.

Для цього треба заповнити анкету, яка  допоможе зібрати та проаналізувати дані щодо ринку предметного та графічного дизайну в найбільших містах України. 

Що будуть робити в дослідженні:

  1. Розроблення методології моніторингу ринку дизайну України (на прикладі дизайну одягу, графічного і предметного дизайну);
  2. Проведення моніторингового дослідження (збір та опрацювання даних для графічного і предметного дизайну, звіт для предметного дизайну);
  3. Формування рекомендацій до стратегічних підходів до розвитку предметного дизайну на державному та регіональному рівні.

Що очікувати від результатів:

  • Дизайнерам —  показники та цифри по ринку, яка конкуренція та де саме працюють дизайнери (графічні, предметні, промислові, фешн);
  • Медіа — достовірну інформацію щодо стану ринку дизайну в Україні;
  • Потенційним замовникам (зокрема виробникам) — знайомство з потенційними підрядниками  (передовсім з промисловими дизайнерами);
  • Державним органам — знання про стан дизайну, щоб грамотно формулювати програми підтримки, від навчальних проектів до спеціалізованих грантових програм. 

Це дослідження допоможе показати внесок дизайну в економічний розвиток (промоція дизайну), оцінити можливості для розширення сектору дизайну (розвиток дизайну) та виявити потреби сектору для врахування у державних програмах розвитку і підтримки (підтримка дизайну).

Расскажите друзьям про новость