В социальной рекламе части тел животных заменили мусором.
03 Май 2018, 08:03

В социальной рекламе части тел животных заменили мусором.

Рекламное агентство Avalanche Vitória создало кампанию для магазина одежды Origens, который борется за сохранение окружающей среды. Часть доходов от некоторых коллекций магазин жертвует некоммерческим организациям. Кампания призвана напомнить об опасности загрязнения океана. Слоган: «Природа не может адаптироваться ко всему».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость