В соціальній кампанії закликали пропустити тренування і піти до мамолога
28 Янв 2020, 07:26

В соціальній кампанії закликали пропустити тренування і піти до мамолога

У рамках раніше розробленої платформи «День М» креативне агентство PowerPlant та благодійний фонд «Квітна» зняли відео із професійною тренеркою-мотиватором та телеведучою Анітою Луценко.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

День М — це день, коли варто відкласти будь-які справи і піти до мамолога. Раз на рік перенести роботу, манікюр, тренування — і пройти обстеження. 

Анна Костильова, засновниця та креативна директорка агентства PowerPlant, розказує: «Українки, насправді, дуже організовані та відповідальні. Все встигнуть: і вдома прибрати, і в салон, і на спорт. А от відвідувати мамолога — такої звички немає. Якось у культурі цей візит ніяк не названо, подія не акцентована, ніби таке щось, не важливе зовсім. 

Тому ми вирішили, що треба назвати цей день — День М: це будь-який день, коли ти маєш право забити на все і піклуватися про своє здоров’я — піти до мамолога. Тепер до нашої ініціативи долучаються люди, яким не все рівно. Ми раді, що серед них і Аніта Луценко. У нашому ролику вона як тренер закликає жінок… пропустити тренування і піти до мамолога».

Засновник благодійного фонду «Квітна» Уріель Штерн: «У нашій країні від раку молочної залози помирає кожна друга жінка, в якої діагностовано цю хворобу. Тобто смертність складає 50 %. Це дуже багато. А все тому, що українки, на жаль, надто пізно звертаються до мамолога. Якщо хоча б раз на рік проходити обстеження, навіть коли нічого не турбує, це може зберегти життя у 95%».

 

Расскажите друзьям про новость