У рамках раніше розробленої платформи «День М» креативне агентство PowerPlant та благодійний фонд «Квітна» зняли відео із професійною тренеркою-мотиватором та телеведучою Анітою Луценко.
День М — це день, коли варто відкласти будь-які справи і піти до мамолога. Раз на рік перенести роботу, манікюр, тренування — і пройти обстеження.
Анна Костильова, засновниця та креативна директорка агентства PowerPlant, розказує: «Українки, насправді, дуже організовані та відповідальні. Все встигнуть: і вдома прибрати, і в салон, і на спорт. А от відвідувати мамолога — такої звички немає. Якось у культурі цей візит ніяк не названо, подія не акцентована, ніби таке щось, не важливе зовсім.
Тому ми вирішили, що треба назвати цей день — День М: це будь-який день, коли ти маєш право забити на все і піклуватися про своє здоров’я — піти до мамолога. Тепер до нашої ініціативи долучаються люди, яким не все рівно. Ми раді, що серед них і Аніта Луценко. У нашому ролику вона як тренер закликає жінок… пропустити тренування і піти до мамолога».
Засновник благодійного фонду «Квітна» Уріель Штерн: «У нашій країні від раку молочної залози помирає кожна друга жінка, в якої діагностовано цю хворобу. Тобто смертність складає 50 %. Це дуже багато. А все тому, що українки, на жаль, надто пізно звертаються до мамолога. Якщо хоча б раз на рік проходити обстеження, навіть коли нічого не турбує, це може зберегти життя у 95%».