В рекламе НО-ШПА® форте показали, что количество имеет значение.
05 Мар 2019, 13:17

В рекламе НО-ШПА® форте показали, что количество имеет значение.

Санофи в Украине запустила новую рекламную кампанию НО-ШПА® форте от Publicis Ukraine. Цель кампании донести сообщение о том, что двойная дозировка действующего вещества обеспечивает усиленное действие против спазма. 


Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость