В Лос-Анжелесе установили питьевые фонтанчики с текилой.
25 Июл 2017, 14:15

В Лос-Анжелесе установили питьевые фонтанчики с текилой.

Акцию инициировал бренд Jose Cuervo к национальному дню текилы в Америке. Пока активность доступна в торговом центре Hollywood & Highland, гей-баре The Abbey и на набережной пляжа the Venice Beach. Над креативом работало агентство CP+B, которое старалось донести идею бренда о «пренебрежении историей, но праздновании момента» (bringing back a historic disregard for anything but celebrating the moment).

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость