В Киеве появились сексистски-националистические ситилайты.
31 Май 2018, 14:59

В Киеве появились сексистски-националистические ситилайты.

Организация «За українськомовний Київ» разместила на улицах столицы наружную рекламу, которая, по их мнению, популяризирует украинский язык в Киеве. «І, якщо хоча б одна людина пройметься змістом цих слів, які розміщені на бордах, це перемога», — написал глава объединения Александр Вовченко у себя на Facebook-странице. Среди достаточно
классических плакатов с национальной символикой, на которых использованы цитаты украинских писателей, есть и ситилайты, которые утверждают, что только оккупант может не уважать язык народа, а женщины у нас в стране куда красивее, если разговаривают на украинском. Все это осуществлено при поддержке заместителя главы КГГА Алексея Резникова. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Консультанты услуги гендерного аудита от бизнес / медиа бюро ekonomika+  комментируют новую рекламу.


Татьяна Касьян, главред WoMo.ua: У мене до авторів
два питання стосовно борду про те, що мова робить українку красивішою.
По-перше, чому мова йде тільки про жінок? По-друге, чому тільки про вроду? Чи
це є найважливішою чеснотою для жінок? За логікою авторів так. За логікою прогресивного суспільства, це сексизм з домішками лукізму.
У кращому випадку вони б мали зробити щось накшталт «українська мова робить
українців красивішими/мудрішими/добрішими». У найкращому
вони б взагалі таку
соцрекламу не робили, бо як мінімум це дискримінація національних меншин.


Ольга Полякова, засновниця організації Громадський Рух «Gender Stream»: 
Принижувати українок, які не говорять українською, зі сторони пана, який пише своє ім'я російською, вдвічі принизливо.
В суспільстві можна спостерігати постійний тиск на жінок; там вона має бути молодою, худою, в сукні, працьовитою, а головне — жінка має бути красивою. На даному сітілайті не видно, що українка, яка знає українську або англійську, — розумна та освічена. Українку знов цінять тільки за її зовнішні показники, які генетично складаються по-різному та/або з часом мають зміни. В нашому суспільстві звикли до повсякденного сексизму та хронічної обєктивації жінок, які стають прикрасою, а не повноцінною соціалізованою людиною.

Расскажите друзьям про новость