11-13-го жовтня фестиваль дизайну Design Village повертається до Івано-Франківська для того, аби разом з українськими та світовими дизайнерами поговорити про співпрацю між дизайном та індустріями, які допомагають дизайну працювати краще.
Три дні лекцій, виставок та воркшопів від дизайнерів, ілюстраторів, засновників та креативних директорів, Google, Collins, Wix, Bruketa&Žinić&Grey, Aimbulance та інших.
Із квитком учасник фестивалю може:
- 11 жовтня – взяти участь у відкритих лекціях, воркшопах, тематичних виставках та панельній дискусії;
- 12 жовтня – відвідати лекторій Design Village (триватиме весь день) та традиційну фестивальну вечірку;
- 13 жовтня – взяти участь у відкритих воркшопах та лекціях.
Загалом – близько 20-ти лекцій, воркшопів та тематичних виставок на вибір протягом трьох днів!
Фестиваль Design Village 2019 можливий завдяки Українському Культурному Фонду (УКФ) та партнерам події.
Квитки вже у продажу від 999 грн.
Серед спікерів, цього року до Франківська приїдуть:
Sebastiaan Scheer – Design Director, MediaMonks
Впродовж останніх десяти років, агенція MediaMonks виросла з камерної креативної агенції до міжнародної компанії з офісами по всьому світу. Серед клієнтів MediaMonks – Audi, Mercedes-Benz, Uber, Tommy Hilfiger, U.S. Air Force та десятки інших, а команда агенції активно працює над інноваційними AR/VR кампанії, які постійно отримують нові нагороди і змінюють ринок діджитал активацій для брендів.
Себастіян Шеер розповість про роботу дизайн-директора MediaMonks та поділиться своїм баченням креативного процесу в діджитал-агенціях світового рівня.
Rupert Breheny – Google Web Developer, VR Manager
Руперта Брегені інколи називаються одним з євангелістів VR та AR ув Google. Працюючи в Цюріху, Руперт координував процес створення нового інтерфейсу для VR версії Google Earth і, водночас, займався менеджментом команди вендора, котра брала безпосередню участь у проекті.
У Івано-Франківську, Руперт розповідатиме про те, як та на основі чого створювався VR інтерфейc для Google Earth, поділиться думками щодо майбутнього професії дизайнера на перетині різних індустрій і розповість про свій досвід роботи з різними командами над проектом глобального масштабу.
Evan Abrams – Freelance Designer, After Effects and motion design Instructor, ECAbrams
Туторіали Евана допомогли тисячам моушн-дизайнерів познайомитись зі світом анімації. Якщо ви коли-небудь вивчали After Effects користуючись відео-уроками, швидше за все один з них робив Еван.
На своєму каналі ECAbrams, Еван регулярно викладає одні з найкращих туторіалів з VFX, motion design та анімації. Окрім цього, Еван є автором декількох курсів канадської освітньої платформи Skillshare та постійно знайомить молодих моушн-дизайнерів з новими можливостями анімації та VFX.
Davor Bruketa – Creative Director, Bruketa&Žinić&Grey
Минулого року на лекторії Design Village Давор Брукета максимально чесно розповів про те, як створювалась одна з найцікавіших брендингових агенцій Східної Європи. Цього разу, Давор разом з командою працював над айдентикою фестивалю Design Village 2019 і пообіцяв розповісти усім як створювався фірмовий стиль фестивалю та що він приховує за собою.
Erik Berger Vaage – Senior Designer, COLLINS
Користуєтесь сервісом e-mail розсилок Mailchimp? Так от, ось цей оновлений свіженький жовтий стиль бренду – робота Еріка. Він вже доволі довго працює в агенції Collins, яка впродовж останніх декількох років вперто набирає оберти та поповнює клієнтський портфель іменами таких брендів, як Dropbox, Spotify та Nike Air Max.
Ерік також розповість про колаборацію всередині компанії та поза нею і, звісно, покаже трохи бекстейджу роботи над новим стилем Mailchimp.
Rene Wawrzkiewicz – Graphic designer, Jury at European Design Awards
Рене – один з найвідоміших польських графічних дизайнерів та журі European Design Awards. На Design Village Рене розповість про те, що відбувається за лаштунками дизайн фестивалів Європи, як та коли подаватися на еворди і чого очікувати після.
Roman Havrysh – Managing Partner, Aimbulance.
Лекції Романа Гавриша більше схожі на воркшопи через те, що інтерактивні і дуже практичні. Якщо йдеться про маркетинг стратегії та підходи до маркетингу в цифрі – досвід та кейси Романа і Aimbulance безцінні та дуже інформативні.
Роман викладає у KMBS, керує компанією Aimbulance, працює над виходом на нові ринки і консультує бренди світового рівня на зразок MasterCard, McDonalds та Pepsi.
Модератор лекторію та панельної дискусії – Anze Jereb (Regional Executive Creative Director, BBDO Ukraine & Central Asia).
До уваги учасників:
У неділю, 13 жовтня, окрім відкритих воркшопів, також відбудеться серія додаткових, платних, воркшопів. Їх, серед інших, проводять Leo Natsume – Creative Designer, ілюстратор, що співпрацював з Google, Uber, Nike, Disney, NYT, Coca-Cola та Микола Коваленко – український графічний дизайнер та плакатист.
Ці воркшопи не входять у вартість основного фестивального квитка та, при бажанні взяти участь, оплачуються окремо.
Продаж квитків та реєстрація на них відкриється незабаром.