В «Університеті Журналістської Майстерності» з`явилися перші  випускники
22 Окт 2008, 07:11

В «Університеті Журналістської Майстерності» з`явилися перші випускники

Перші випускники „Університету Журналістської Майстерності” отримали короткотермінову професійну освіту та відзнаки від організаторів цього проекту - Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП)

В «Університеті Журналістської Майстерності» з`явилися перші випускники

Перші  випускники „Університету Журналістської Майстерності” отримали короткотермінову професійну освіту та відзнаки від організаторів цього проекту — Української Асоціації Видавців Періодичної Преси (УАВПП), за  підтримки Системи Компаній "Кока-Кола в Україні".

 

У навчальній програмі Першого модулю взяли участь 20 молодих талановитих журналістів з 12 міст України. Вони насправді вибороли право навчатися в «Університеті Журналістської Майстерності», адже було подано майже 60 заявок і, отже, конкурс складав близько 3 претендентів на 1 місце.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Насичена програма, досвідчені тренери та ведучі майстер-класів, високий попит на знання в галузі сучасної новинної журналістики зробили перший модуль цікавим та практичним .

 

Малуха Микола (кореспондент, журнал «Деловой», м. Київ): «Навчальний модуль відкрив мені очі на стандарти професійної етики, професіоналізм. Отриманні знання дали мені поштовх і мотивацію покращити свій рівень. Я впевнений, що подальше продовження проекту «Університет Журналістської Майстерності» стане одним із головних чинників покращення якості роботи українських журналістів.»

 

Бекларян Анжеліка (журналіст, газета «Новий день», м. Харків): «Перший модуль сподобався своєю насиченістю. Вважаю, що кожен із учасників отримав той максимум знань, який був можливий за два дні. Велике спасибі Зої Казанжи за її майстерність, а особливо за те, що вона не нав’язує свої думки, а підштовхує журналістів до вироблення власних ідей. Надзвичайно важливим був досвід спілкування з колегами та обмін думками з ними. Також зауважу, що дуже корисними були рольові ігри, які допомогли зрозуміти читацьку аудиторію і проаналізувати власні помилки у повсякденній роботі».

 

Організатори проекту мають на меті продовжити навчальну програму «Університету Журналістської Майстерності» на наступний рік. Оголошення про неї вийде на початку 2009 року.  Програма нового модулю буде побудована, враховуючи досвід першого а також побажання учасників. 

 

Олексій Погорелов, Генеральний директор УАВПП: «Ми покладаємо дуже великі сподівання на цей проект, адже недержавна професійна освіта має бути насиченою та ефективною. Для нас важливо, щоб «Університет Журналістської Майстерності» став взірцем того, як можуть і мають працювати спільні проекти недержавних організацій та соціально відповідальних корпорацій в Україні».

 

Ольга Чумак, менеджер із зв’язків зі ЗМІ Компанії «Кока-Кола Україна»: «Перший модуль «Університету Журналістської Майстерності» продемонстрував необхідність продовження даного проекту, адже  молоді регіональні журналісти мають  нагальну потребу в якісних знаннях та підходах до сучасної журналістики. Система компаній Кока-Кола в Україні докладатиме необхідних зусиль, щоб  в результаті подібного навчання народжувались справжні майстри думки та пера. Ми закликаємо справжніх професіоналів журналістської справи приєднуватись до нашого проекту, пропонувати свої майстер-класи та передавати досвід підростаючому поколінню. Зі свого боку, Компанія Кока-Кола завжди готова поділитись необхідною інформацією чи виступити експертом з профільних питань».

 

Отже, розвиток Університету тепер залежить, в тому числі, і від його слухачів.

 

Програму першого модулю, склад учасників навчальної групи та інформацію про проект «Університет Журналістської Майстерності» можна завантажити тут:

http://www.uapp.org/uk/news_uapp/5193.html

http://www.uapp.org/uk/news_uapp/5162.html

http://www.uapp.org/uk/news_uapp/5162.html

 

 

Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси (УАВПП) — www.uapp.org — добровільна недержавна неприбуткова організація – асоціація видавців, які об’єднали зусилля для того, щоб сприяти розвитку ринку друкованих ЗМІ, та докладати зусиль до збільшення його рекламної ємності, спрощення правил та регуляцій, покращення умов для ведення бізнесу, підвищення його інвестиційної привабливості.

 

З моменту створення (у 2001 році) УАВПП послідовно докладає зусиль як до покращення законодавства та регулювання стосовно умов для ведення бізнесу, так і передає видавцям знання та технології, необхідні для розвитку бізнесу. УАВПП є членом Всесвітньої Газетної Асоціації (WAN) та Міжнародної Федерації Періодичної Преси (FIPP).

 

Coca-Cola – найвідоміший в усьому світі газований безалкогольний напій. Сьогодні у світі під торговою маркою компанії Coca-Cola випускається більше 300 видів напоїв.

 

Компанія Кока-Кола працює на ринку України вже понад 15 років, і протягом цього часу інвестувала 350 мільйонів доларів США в економіку України.

 

Расскажите друзьям про новость