В UNIT.City новий CMO
27 Июл 2020, 15:24

В UNIT.City новий CMO

В інноваційному парку UNIT.City представили нового CMO (Chief Marketing Officer) Артема Бойко. Він займатиметься маркетинговою та комунікаційною стратегією інноваційного парку, event-політикою і брендингом UNIT.City.

Раніше Артем Бойко займав посаду креативного директора однієї з найбільших в Україні івент-агенцій Slupsky Event Management. Серед найуспішніших кейсів — Український дім у Давосі у січні 2019 року, форум Dell у Львові та презентація IQOS3, які отримали найпрестижнішу світову подієву нагороду Best Event Awards World.  Артем закінчив Нідерландський інститут маркетингу та Міжнародний інститут менеджменту в Києві за програмою pre-MBA.

«Займати посаду CMO UNIT.City — це унікальний виклик для мене як для професіонала та особистості. Страшенно надихаюче бути частиною надзвичайної команди професіоналів, які мотивують, підтримують і кожного дня демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. Серед пріоритетних задач, які ми почнемо реалізовувати з командою найближчим часом — зробити UNIT.City брендом, частиною якого хочеться стати не тільки в Україні, а й у всьому світі», — розповів CMO UNIT.City Артем Бойко. 

«Ми неймовірно раді, що Артем приєднався до нашої команди. UNIT.City входить в новий етап розвитку і ми переконані, що завдяки своєму досвіду Артем допоможе переосмислити підходи до комунікації та позиціонування інноваційного парку як всередині України, так і на глобальному рівні», — додав керівний партнер UNIT.City Костянтин Євтушенко.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость