Здається, що в кризу ніхто не наймає нових працівників, і втратити зараз роботу — це катастрофа. Але в Jooble підрахували, що за останні кілька тижнів у їхній системі було зареєстровано близько 5000 нових вакансій.
У березні-квітні найбільш затребуваними стали працівники складу, кур’єри, водії, продавці, касири, вантажники.
Така ситуація на ринку праці під час карантину стала поштовхом до створення проєкту «Руки». На сторінці проєкту компанія зібрала всі вакансії, які з’являються та користуються попитом під час карантину.
«Ми хочемо показати людям, що кожна професія має велике значення для суспільства незалежно від кольору комірця. Цей проєкт створений з метою підтримати людей, які втратили під час карантину роботу, і компанії які створюють зараз робочі місця», — розповідають в Jooble.
Для запуску створили ролик, присвячений касирам, водіям, ремонтникам, лікарям, комунальникам і всім, хто під час карантину продовжує працювати не віддалено та в надскладних умовах. Багатьох представників цих професій спіткали скорочення або безоплатна відпустка. Мета ролику — подякувати їм і розповісти про нові робочі можливості в кризу. Створенням ролику займалася креативна агенція Banda.
«Ми давно мріяли подякувати простим, але сильним людям. Вони завжди були справжніми героями, але мало хто помічав їхні звитяги. І ось нарешті настав час робочих рук. Нам разом з Jooble випала нагода змінити ставлення до робітничих професій, які стрімко та сміливо вийшли на передній план. Вони заслуговують на повагу та добрі слова вдячності», — розказують про ролик у banda.
Більше деталей про цей кейс — тут.