В Україні з’явився NFC-плакат, який збирає пожертви на порятунок життів
22 Июн 2021, 13:28

В Україні з’явився NFC-плакат, який збирає пожертви на порятунок життів

Постер-термінал з чіпом безконтактної оплати вимагає мінімум ресурсів на створення та демонструє ефективність з перших хвилин розміщення

Благочинність в Україні часто буває імпульсивною: побачив заклик – відгукнулося – зробив донацію. Всеукраїнський благодійний фонд «Крона» вирішив прибрати усі перешкоди на шляху до доброї справи та зробити процес донації миттєвим, – і запустив кампанію зі збору коштів за допомогою NFC-плакату. Мета проекту – зібрати 2 млн грн для вагітних жінок, породіль та новонароджених з вадами серця, які потребують особливих умов під час пандемії COVID-19. 

Над ідеєю та реалізацією спільно з фондом «Крона» працювало консалтингове дизайн агентство Areal Design. Форм-фактор NFC-плакату продиктований новою фінансовою звичкою українців платити безконтактно та доступністю у виробництві: нуль електрики, мінімум місця для розміщення, недорогий продакшн – до 100 грн за один плакат з чіпом. Технологія дозволяє відстежувати всі пожертви в режимі реального часу і робить фандрейзинг прозорим: завжди відомо, хто зробив пожертву, скільки разів, куди йдуть гроші, як вони допомагають і хто отримує допомогу. Ризик-фактор, який часто зупиняє донацію, повністю відсутній.

Наразі плакати розмістили у київських закладах Косатка, Джакузі, Malevich, Gnezdo Bar, Espressoholic, Podil East India Company, Hum:Hum, Fish and Friends, BUCK Coffee Roasters, Дилетант, Ganter, Squat 17b yard cafe, Gorkiy pub, Velaskes Beauty Studio та Priton Krasy. Пожертви почали надходити у перші ж години кампанії. Сума фіксована – 50 грн. Для реалізації проекту необхідно 2 млн грн, що дорівнює 40 000 пожертв. Зібрані кошти дозволять обладнати палати інтенсивної терапії з підвищеним рівнем захисту в Національному інституті серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова: це врятує тисячі життів жінок та їхніх новонароджених малюків. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме до кінця вересня. Власники закладів та соціально відповідальні бізнеси можуть приєднатися до акції, розмістити плакат на своїй локації або взяти участь в зборі коштів іншим зручним способом.

Расскажите друзьям про новость