В Україні створюють гайд маркетингових технологічних компаній
27 Июл 2021, 12:11

В Україні створюють гайд маркетингових технологічних компаній

Увійти в каталог можна, заповнивши анкету до 10 серпня

Комунікаційна група dentsu Ukraine, інвестиційна компанія BRISE Capital, Комітет з питань інтернет-реклами при ІнАУ та центр інновацій Center42 проводять дослідження MarTech ринку в Україні. До участі в опитуванні запрошуються українські компанії, які займаються маркетинговими та рекламними технологіями.

MarTech & AdTech індустрія росте та розвивається шаленими темпами. У 2019 році кількість компаній, що працюють на цьому ринку, налічувала сотню гравців. Сьогодні цифра зросла в рази, саме тому дані потребують оновлення.

Заповнивши анкету до 10 серпня, компанії-учасники матимуть можливість потрапити в огляд MarTech індустрії за 2021 рік, який увесь наступний рік будуть бачити потенційні українські та іноземні клієнти та партнери.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Результати дослідження Martech made in Ukraine 2021 будуть представлені на конференції Future Lab 2021, яка пройде у вересні.

Також серед усіх компаній, які заповнять анкету, організатори розіграють 1 місце на Martech Alley (майданчику для знайомства з найцікавішими українськими розробками у сфері MarTech та AdTech в рамках Future Lab), а також 2 квитки на конференцію. 

Расскажите друзьям про новость