09 Июл 2007, 09:32

В Україні зростає різниця між домогосподарствами

В Україні зростає різниця між домогосподарствами

Результати регулярного моніторингу доходів домогосподарств «Income Index 2006», який проводиться компанією GfK Ukraine, свідчить про наступне:

Тенденція до зростання середнього доходу на домогосподарство в Україні, що мала місце протягом останніх років, спостерігалася і в 2006 році.

Разом із тим тривало збільшення розриву між середнім рівнем доходів домогосподарств із високими та низькими доходами, між містом й селом, різними регіонами
.

Частка домогосподарств з високим рівнем доходів у 2006 році збільшилась несуттєво.

Більш половини домогосподарств України в 2006 році, як і в 2005, мали дохід нижче середнього.

В 2006 році середньомісячний дохід на середнє домогосподарство в Україні в цілому виріс на 37% та склав приблизно 480 доларів. Проте, якщо в 2004 році різниця між домогосподарством з високим рівнем доходу та низьким складала 7 разів, то протягом 2006 року вона збільшилась до 11 разів.

В 2006 році було зафіксовано значну різницю між рівнем доходів домогосподарств у різних регіонах України. Наприклад, середньомісячний дохід домогосподарства у Києві складав приблизно 815 доларів
, тоді як в найбіднішому регіоні – Центральному – він дорівнював 390 доларів. 

Також у 2006 році існував суттєвий розрив між доходами домогосподарств у містах та сільській місцевості. Дохід середнього домогосподарства, яке мешкає у великому місті (понад 500 тис. мешканців), протягом 2006 році більш ніж в 1,5 рази перевищував дохід мешканців сіл. 
 

Методика дослідження
Висновки GfK Ukraine спираються на дані щомісячного опитування населення, що проводиться протягом року. В 2006 році вибірка опитування складала 24 345 осіб.
Індекс доходу, який включає 5 груп (високий, вище середнього, середній, нижче середнього та низький):
– розраховано на базі національно репрезентативної вибірки (15-59 років);
– регулярно відслідковується раз у місяць на основі Омнібусу GfK Ukraine.

Питання розміщено в кінці опитувальника в кінців анкети «Омнібус» і складають 4 блоки: демографія головного вкладника сім’ї респондента, економічна поведінка, стиль життя, матеріальне середовище, самооцінка рівня життя; уявлення про низькі, середні, високі доходи; вказані респондентом дохід родини та основні сімейні витрати.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео