В рекламі протитривожного засобу показали поширені тривожні думки
01 Дек 2021, 10:53

В рекламі протитривожного засобу показали поширені тривожні думки

Healthcare-агенція Medinform Ukraine запустила рекламну кампанію для нового протитривожного засобу від української компанії Nutrimed «Анксіомедіну». Конкуренти зосередилися переважно на територіях стресів та роздратованості з акцентом на лікуванні симптомів стресу, саме тому в їхніх роликах здебільшого ілюструються точки кипіння у повсякденному житті.

Креативна команда агенції вирішила подивитись на проблему з іншого ракурсу та сфокусувалась на моменті, що передує крайньому вибуху емоцій. Йдеться про тривожність, тривогу та їх популярне проявлення — самонакручування, своєрідне guilty pleasure, якому піддається більшість цільової аудиторії. Так з’явився ролик, що проливає світло на думки, на які зазвичай не зважають.

Рекламна кампанія стартувала у листопаді. Реалізацією проєкту займається агенція Medinform Ukraine у парі з медіаагентством Media First Ukraine.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость