У рекламі monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу
23 Июн 2020, 16:10

У рекламі monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу

Із 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень. 

Це хороша новина для тих, хто не міг відкрити карту monobank, бо живе у невеличких населених пунктах, не може або не хоче виходити з дому за карткою, знаходиться за кордоном чи просто прокрастинує, що теж ОК.

Тепер все просто: качаєш додаток, за декілька хвилин проходиш онлайн-ідентифікацію, користуєшся.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тут платиш комуналку, переводиш кошти без комісії, отримуєш кешбек та кредит під 0% до 2-х місяців, а паралельно — збираєш нагороди й милуєшся котиком. 

Віртуальна картка працює одразу після онлайн-активації, а фізичну можна згодом отримати поштою.

У Banda надихнулись новими mono-змінами та заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу:

А потім «пройшлися» по всіх фічах, які активуються одразу після онлайн-ідентифікації: 

Увесь креатив створювався під діджитал. Було розроблено серію роликів із різними фічами, у різних форматах і навіть із різним рівнем гучності звуку. Всього вийшло 127 роликів, щоб відслідкувати взаємодію аудиторії з креативами та згодом покращити ефективнисть кампанії.  

Расскажите друзьям про новость