Разом з креативною агенцією Lions у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine мережа NOVUS розробила новорічне промо, доставивши гостя з Лапландії прямісінько до українського супермаркету.
У супермаркеті Санта з’явився під прикриттям, відмовившись від незмінних атрибутів на кшталт сивої бороди та червоного ковпака. Сховавши свій костюм під білою курткою, він в образі звичайного покупця проїхався супермаркетом на гіроборді й особисто перевірив готовність усіх відділів NOVUS до Нового року.
«Наш Санта — стильний, енергійний та вимогливий до якості. Він практично став представником нашої цільової аудиторії. Саме такими ми бачимо споживачів, які щоразу повертаються до мережі NOVUS. Вони знають, що тут на них чекає найсвіжіша випічка, найсмачніші десерти та найякісніші продукти, які зроблять стіл святковим навіть у звичайнісінький день. Похід до NOVUS — це вже маленьке диво, адже його працівники намагаються дарувати відчуття свята щодня», — пояснює директорка агенції Lions Анна Рибалка.
Над проєктом працювали команди групи Twiga Ukraine. Креативна агенція Lions розробила та реалізувала стратегію, а зйомкою та монтажем ролика займалось відеоагентство Lovivideo. Новорічна кампанія стартувала 1 грудня та охопила радіоефіри, зовнішню та діджитал-рекламу.